yoomee Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 hei noen som vet hva dette kan være? er blitt veldig rød nedentil, og det klør og svir. var hos en gynokolog for en stund siden da jeg sist hadde det sånn, hun sa det var talgkjertlene, og at det var grunnen til at jeg klødde og var rød. men nå er jeg så rød som jeg aldri har vært. og det er ganske tørt der nede, og jeg holder på å klø meg i hjel. kan det være soppinfeksjon? det kom for noen dager siden, kan det være fordi jeg ikke hadde hatt sex på noen uker, og så plutselig hadde det noen dager på rad. at kroppen ikke var vant til å ha sex? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Høres ut som soppinfeksjon, særlig om du i tillegg har utflod, og er litt sår. Sexen kan godt ha fått det til å blusse opp. 0 Siter
yoomee Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Høres ut som soppinfeksjon, særlig om du i tillegg har utflod, og er litt sår. Sexen kan godt ha fått det til å blusse opp. takker for svaret ditt, skal dra å kjøpe canesten i morgen 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 takker for svaret ditt, skal dra å kjøpe canesten i morgen Også burde du kanskje kjøpe sånne forebyggende stikkpiller. De gjør miljøet i skjeden surt igjen, og hvis du tar de med en gang du merker noe, kan du stoppe en infeksjon. Lettere enn youghurt, selv om det også virker :-) 0 Siter
snilen Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 takker for svaret ditt, skal dra å kjøpe canesten i morgen er visst ikke farlig å ta canesten om det skulle vise seg å være noe annet heller! men det høres helt typisk ut altså, spesielt det med å ha mye sex etter lang tid uten tror jeg... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Også burde du kanskje kjøpe sånne forebyggende stikkpiller. De gjør miljøet i skjeden surt igjen, og hvis du tar de med en gang du merker noe, kan du stoppe en infeksjon. Lettere enn youghurt, selv om det også virker :-) Melk er basisk, da er nok youghurt det også, hmmm.... tror det blir mindre surt, jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.