Gå til innhold

Vondt i ryggen

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Jeg har hatt ryggproblemer i mange år, men legene har aldri funnet ut hva dette kan skyldes. Rundt den tiden jeg fikk disse ryggproblemene, datt jeg på rulleskøyter og slo halebeinet, men det er ikke funnet noen brister. Fikk beskjed om at jeg måtte slutte å spille fotball, for DA ja DA ville jeg bli helt frisk. Men dette hjalp heller ikke. Har vært hos et utall leger, homøpat, kiropraktor, manuellterapeut og en rekke fysioterapeuter uten at det hjalp. Har også forsøkt akupunktur, men dette gjor det bare verre. Fikk panikk og pustebesvær. Nå begynner jeg å bli mektig lei av å ha det på den måten. Går sykemeldt for tiden, og har snart vært det i 6 måneder. Går på skole i tillegg. Den forrige legen min mente at jeg bare var nødt til å slutte i jobben min, for da ville jeg bli bra, men skal han betale lønnen min da? Nei, jeg er fortvilt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Og ryggproblemer er det ingen som ser at man har heller. Kan bli betraktet som syting og klaging. Men jeg holder faktisk på å bli gal! Det er ingenting som hjelper, og jeg kan ikke gjøre noe uten at jeg får vondt. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Noen metoder som jeg ikke har forsøkt enda, som kan være effektiv? Alle forslag mottas med takk!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...