Gå til innhold

Væskende utslett

Anbefalte innlegg

gusta1365380645

Hei!

Nyåret kom ikke bare med nye muligheter, men også med noe jeg ikke har peiling på hva er.. Men det klør.

Først fikk jeg et rødlig, delvis flassende utslett på hakepartiet, som ikke klør i det hele tatt. Det er der fortsatt, men ser ut som det er bedre i perioder, og særlig hvis jeg bruker en fet krem.

Det funker derimot ikke på leggen min, der jeg har fått et sår på størrelse med en fem-krone. Det er tykk hud, og jeg klør meg innimellom til blods. Det som også er pussig, er at det væsker etter jeg har dusjet. Ikke under andre omstendigheter.

Jeg ser at det kan være to forskjellige typer utslett dette, men de plager meg begge to. Jeg merker også forløp til andre plasser på kroppen, der det småklør, og er tørre, litt tykke flekker.

Hva i alle dager er dette? Noen som har en formening?

Allmennhelsen har vært og er god. Jeg har prøvd å bytte kremer, og vaskemidler. Alternativt har jeg begynt på en kur med nattlysolje som skal være bra for huden. Men det plager meg. Det ser ikke bra ut, og det er enormt irriterende.....

Ville blitt glad for innspill!!

Gusta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135523-v%C3%A6skende-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...