tut og kjør Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 For noen år siden fikk jeg endelig konstantert Lichen, ulempa var at jag da hadde gått så mange år med dette ubehandlet at klitoris regelrett grodde igjen :-( Dvs "følelsessenteret" var der til en viss grad, men selve inrettningen :-) var borte. Nå har det seg slik at "den har begynt å leve igjen". "Jammen det var val hyggelig" tenkte du nå. Problemet er bare at det er fremdeles nedgrodd...... Enden på visa er da at etter et samleie har jeg et spreng der i flere dager, jeg hovner opp og det er rett og slett ubehagelig. Er det noen her som erfaring med dette?? Går det an å "sprette opp" huden over (kirurgisk)? Eller er dette bare noe vi må leve med?? Om noen lurer på hvorfor jeg skrev "endelig" i begynnelsen, så var det for at symptomene startet i 1988 og diagnosen kom i 1997...Men alle de ulikelegene jeg var hos hadde kun ulike soppkurer å tilby meg, tilogmed clamydia ble foreslått.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135783-lichen-schlerosis-og-forsvunnen-klitoris/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.