Gå til innhold

Bleking og regulering


Gjest Mor

Anbefalte innlegg

Blir resultatet bra med bleking av tenner selv om jeg har fyllinger. Kan jeg selv bestemme hvithetsgrad?

Min datter er irritert på meg fordi jeg ikke fikk tennene hennes regulert da hun var barn.

Egentlig var jeg for svak til å protestere da skoletannlegen mente at dette var unødvendig.

Hun er nå 27 år. Blir det dyrt å gjøre det nå? Har så dårlig samvittighet. Må hun gå med synlig regulering og hvor lenge er mest vanlig?

Dette ble rotete, men det kom over meg helt plutselig at jeg kunne spørre her inne. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Mor.

Når tenner blekes kan det hende at fyllinger i de tennene som blir bleket må justeres i farge, altså lages noe hvitere.

Dette gjøres etter at tennene er blitt så hvite som du selv ønsker.

Dersom din datter ønsker tannregulering nå er det ikke noe i veien for dette.

Metode, tid og pris må kjeveortopeden bestemme etter at din datter har konsultert ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...