Gå til innhold

Jeg tror jeg har frysi i støkker trynet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest gåstava

Da vet du ikke hva gåstaver er:

Nordic Walking heter det - og det er manmge som driver den sporten:

Se her:

http://www.bedriftsidrett.no/t2.asp?p=5180

Joda, jeg har sett mange gamle damer med det, eller kanskje de ser gamle ut pga stavene?

Ser uansett merksnodig ut

Joda, jeg har sett mange gamle damer med det, eller kanskje de ser gamle ut pga stavene?

Ser uansett merksnodig ut

Drit på deg! :-)

Jeg lo av dem jeg også - - - - men det virker så sabla bra! :) Det øker forbrenningen med 30%, man slipper å få vondt i knærne, når man som meg er overvektig - og på slanker'n. Dessuten får jeg skravla med søstra mi som BARE ER 36 år!!!! :)

Gjest gåstava

Drit på deg! :-)

Jeg lo av dem jeg også - - - - men det virker så sabla bra! :) Det øker forbrenningen med 30%, man slipper å få vondt i knærne, når man som meg er overvektig - og på slanker'n. Dessuten får jeg skravla med søstra mi som BARE ER 36 år!!!! :)

MM.. hadde du vært yngre hadde du sikkert heller jogga.. eller trent aerobic? Så da er det for gamle damer da..

MM.. hadde du vært yngre hadde du sikkert heller jogga.. eller trent aerobic? Så da er det for gamle damer da..

Ja, jeg drev med aerobic før - før knærne svikta - *humre* - det krever jo at man må gå et sted, betale og så videre. Med staver kan jeg gå når og hvor jeg vil, med HVEM jeg vil.

Okeia - jeg er jo mormor for søren.

:-)

Ha en god dag videre, unge gås! *s*

Gjest svensken jonas

Forårsaker gåstaver forfrysning? Er det svenskekongen som DOLer her?

Nei det er da ikke svenskekongen, ærlig talt, trodde du virkelig det?

Og om det forårsaker forfrysning å gå med gåstaver, hvordan kan vel jeg vite det?Jeg tenkte bare det var verdt forsøket!

Nei det er da ikke svenskekongen, ærlig talt, trodde du virkelig det?

Og om det forårsaker forfrysning å gå med gåstaver, hvordan kan vel jeg vite det?Jeg tenkte bare det var verdt forsøket!

Nå er jeg enda sikkrere, du _er_ svenskekongen:-/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...