Gå til innhold

Alternativ behandling mot depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert dame

Har vurdert om jeg skal prøve homeopati mot tungsinn/depresjon. Jeg føler at jeg har vært kronisk nedfor i veldig mange år nå. Blir litt desperat av å ha det slik og føler at livet passerer. Ønsker ikke å bruke antidepressiva da jeg er disponert for psykose (dette kan utløse psykose). Noen som har erfaring med alterntiv behandling mot depresjon? som f.eks. homepati, akupunktur og hypnose eller annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136097-alternativ-behandling-mot-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

spor1365380431

Har ikke erfaring med annen behandling, men har god erfaring med Perikumolje (Johannesurt) som fås i helsekostbutikker.Vet om flere som har hatt god nytte av det ved lette til moderate depresjoner.. Kan jo være et et tillegg til for eksempel samtalebehandling.

Gjest hannemt

Har ikke erfaring med annen behandling, men har god erfaring med Perikumolje (Johannesurt) som fås i helsekostbutikker.Vet om flere som har hatt god nytte av det ved lette til moderate depresjoner.. Kan jo være et et tillegg til for eksempel samtalebehandling.

Fotsoneterapi/refleksologi kan være svært effektive i behandling av depresjon. Dette har jeg erfart gjennom mange års praksis...

Mvh

solsikkeprinsessa

Fotsoneterapi/refleksologi kan være svært effektive i behandling av depresjon. Dette har jeg erfart gjennom mange års praksis...

Mvh

Anbefaler du også fotsoneterapi mot depresjon, angst og spiseforstyrreler? Vet du om det finnes en støtteordning fra statens side for alternativ behandling ved innleggelse pga. psykiatriske sykdommer? Hadde vært topp med svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...