Gå til innhold

dyrt å gå til tannlegen


studenten

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en student, og med det innebærer ikke verdens best e økonomi.

Jeg har en tann bak i munnen, som absolutt burde fjernes, da den er halv veis oppråtten, og gir meg tannpine noen ganger.

Problemet mitt er hva det vil koste meg, vil disse inngrepene, da tenker jeg på en mulig operasjon ruinere meg, eller kan man få slikt delvis dekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

En enkel utrekkeing koster ikke all verden og refunderes delvis av folektrygden.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentsamskipsnaden her i Tromsø dekker en del av tannlegeregninga, men man må søke om det. Sjekk på stedet der du bor, er ikke så lett å være student:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En enkel utrekkeing koster ikke all verden og refunderes delvis av folektrygden.

Lykke til.

Ja, det er det dessverre. Er det virkelig problem i å få skaffet pengene håper jeg du får den hjelp nevnt i tidligere innlegg - MEN samtidig suger jeg ikke etter pengene jeg brukte i går.

Jeg måtte betale cirka 500 KR, for behandling. Jeg trodde det var en visdomstann som plaget meg, men det viste seg den skyldige tanna var den siste (vanlige) bakkerst. I flere dager har jeg hatt betent tannkjøtt, og det har vært slittsomt å spise.

Nå er det bra igjen. Jeg kommer nok til å merke at jeg har mindre å rote med, men jeg får i hvert fall gleden i livet igjen!

Vi lever jo i et samfunn der vi heller har en stor forbruk over uvessentlige ting. Så jeg får heller uten en del av disse. Men som sagt, er det spørsmål om å få pengene i det hele tatt slik at du kan få den behandling du trenger, håper jeg det går bra at du får dem.

EN GLAD BETALER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...