Gå til innhold

Toyota Yaris - kuul bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det meste som kommer fra Tpypta ser den forjævlig ut. Dessuten er det en typisk "kjerringbil"

Skrevet

Helt grei utseendemessig. Liten og praktisk, men får likevel følelsen av god plass innvendig, til og med i baksetet. Billig i drift.

Godt valg!

Skrevet

Jeg synes bilen er stygg som juling, og passer sikkert for gamle damer eller noe.

Bilen er ikke akkurat kul synes JEG..

Gjest Pricilla
Skrevet

Synes den er stilig, gor å sitte i, men er jævlig upraktisk når du skal reise bort. plass til en bitteliten bag/koffert bak... Mamma har sånn. Og når vi skulle på hytta måtte vi kjøre tre turer pga bagasje (og hadde ikke med mye) og plass til matvarer.. Satt med grillkull oppunder haka den siste biten opp til hytta..

Skrevet

Versoen har god plass bak, og en bil som jeg kunne tenkt meg. Men den er litt kassete, og mannen syntes den bråkte for mye inne og ga varebilfølelse. Litt mye plastikk også inni.

Men den er billig i drift, forurenser lite og er sånn sett en ypperlig stor-liten-bil. Av de sikreste småbilene også.

Skrevet

Som det meste som kommer fra Tpypta ser den forjævlig ut. Dessuten er det en typisk "kjerringbil"

Du får et mer "våkent" syn på biler når du blir eldre;-) Stikk nå å prøvekjør SAABen;-)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Den er så stygg at selv Kurt blir blendende vakker.

Gjest Big Mac
Skrevet

Den er så stygg at selv Kurt blir blendende vakker.

?

Yaris-en er da riktig lekker, både utenpå og inni (dashboardet er noe av det kuleste jeg har

sett). En yaris-eier er en urban person, uten å være børstraktorharry.

Skrevet

Jeg kjører mye yaris, og er veldig fornøyd. Syns den er veldig snerten. Dessuten er den kåret til en av de sikreste småbilene.

Men den egner seg langt bedre til bykjøring enn til langkjøring og turkjøring. 5 stk med bagasje på en 3-timerstur kan nok gjøres mer behagelig enn i en Yaris.

Skrevet

Du får et mer "våkent" syn på biler når du blir eldre;-) Stikk nå å prøvekjør SAABen;-)

:-p

Gjest '!-o-!'
Skrevet

?

Yaris-en er da riktig lekker, både utenpå og inni (dashboardet er noe av det kuleste jeg har

sett). En yaris-eier er en urban person, uten å være børstraktorharry.

Lekker? Yaris? Hehe, det er nesten morsomt!

Den er støgg som Nøkken! Vet om folk som har hatt den som taxi og som har hatt trøbbel med å få sjåfører til å kjøre den nettopp fordi den er så avsindig stygg.

Skrevet

vet ikke om de nye er slik, men den jeg har prøvekjørt hadde ikke noe vanlig speedometer bak rattet, men en digital teller i midten av dashbordet. ble totalt forstyrret kan jeg fortelle.

Skrevet

Jeg liker Yaris veldig godt. Liker best den modellen Dorthe la ut link til, sånn har mora mi, og den er så behagelig å sitte på i. Man sitter så høyt opp i stedet for å sette seg ned i bilen :) Skulle jeg hatt meg bil ville jeg hatt den - funker greit om man har en bil til liksom, da kan man ta den største når man skal på ferie ;)

Skrevet

vet ikke om de nye er slik, men den jeg har prøvekjørt hadde ikke noe vanlig speedometer bak rattet, men en digital teller i midten av dashbordet. ble totalt forstyrret kan jeg fortelle.

Speedometer, turteller og tankmåler. Ja - kanskje det var enda mer inni "hullet" der. Jeg syntes det var flott og forseggjort.

Gjest Big Mac
Skrevet

Lekker? Yaris? Hehe, det er nesten morsomt!

Den er støgg som Nøkken! Vet om folk som har hatt den som taxi og som har hatt trøbbel med å få sjåfører til å kjøre den nettopp fordi den er så avsindig stygg.

Tror du tenker på verso-utgaven, den er litt kontroversiell.

Den som kaller den vanlige yarisen stygg må ha en noe aparte smak. (Eller de har overhodet ikke peilign på design).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...