Gå til innhold

Til dere som svarte på Beyonce innlegget..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Neida!Vel er jeg litt tjukk, men jeg bryr meg egentlig ikke om det.Men jeg husker en historie om ei normalvektik(ja, nesten for tynn)jente fra skoletiden som fikk en kommentar om at ho begynte å bli tykk.Hun fikk alvorlig anoreksia på grunn av den kommentaren.Og jeg vet mange med henne som er unge og sårbare kan få en lik reaksjon som følge av ubetenksomme kommentarer.

Å være tynn anser jeg ikke som noe stort problem.Om du sier at en person er for tynn, så kan det føre til hva av alvorlige følger?at personen legger på seg?!

Men ingen bør selvf si at noen er stygge.

Men det er riktig det at menn foretrekker kvinner som har litt former ala Lopez,men jeg er langt over Lopeznivå :D

Du anser ikek det å være for tynn som noe problem, men det er fordi du er småfet (som du sier selv... Det er ikke alle som klarer å legge på seg, selv om de spiser som hester.. Så det er like ille det. Og like "mindrepent" som det er å være oevrvektig... Noen kilo for mye anser jeg ikke som overvekt.

JLo er langt fra feit.. Hun er slank som en sil, men har kraftig understell... Er noe annet med smågris-flsk på mage, runpe og lår.. Og dissing, det er motbydelig.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

5

• KaVa

3

• Dorthe

2

• shandy

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det går ann å være feminin selv om man ikke er overvektig da. Jeg har målene 90 60 90, har altså en smal midje, og pupper som harmoner med rumpa og resten av kroppen. Ikke det spor gutteaktig for om jeg ikke er feit..

Hvorfor skal liksom normalvektige være gutteaktige? For noe vås

Nei, det var helst ment som en (ondsinnet) spøk, siden jeg trodde du var en 'han.'

Men så fint for deg, da, at du har slik en veldreid og velproporsjonert kropp!

Mine pupper er altfor store for resten av kroppen min. Det synes nok du er forferdelig stygt, men det er dessverre fint lite jeg kan gjøre med det (i og med at jeg ikke er så gira på å betale tusenvis av kroner for å legge meg under kniven).

Jeg synes det er desto verre at du kritiserer andres (naturlige) fasong, når du er så "velsignet" med en slik kropp du visstnok har.

Det er i stor grad genene våre som avgjør hvilken fasong vi spankulerer rundt med.

Skrevet

Det går ann å være feminin selv om man ikke er overvektig da. Jeg har målene 90 60 90, har altså en smal midje, og pupper som harmoner med rumpa og resten av kroppen. Ikke det spor gutteaktig for om jeg ikke er feit..

Hvorfor skal liksom normalvektige være gutteaktige? For noe vås

Det er målene til Marilyn Monroe, også, om jeg ikke husker feil. :-)

Skrevet

Ååååååååå ja... Hallo? Hehe... Selvfølgelig! Sa noen kaffe?

Synes langt i fra hun har stygg kropp, men kraftig understell det har hun.. Men så henne "live" på tv - hun hadde kort-kort skjørt (helt greit nok det), men så filma de nedenfra og opp hele tiden, da så låra hennes ENORME ut.. Skjønner ikke hvorfor de gjorde det men.. pen jente! kan ikke si noe annet..

Ja, jeg synes hun er rålekker, jeg! All woman, esse! Oser sensualitet av hele berta.

*misunnelig som fy*

:)))

Gjest rød saft
Skrevet

Det er målene til Marilyn Monroe, også, om jeg ikke husker feil. :-)

Kan det umulig være for jeg er liten og spinkel.. men ikke gutteaktig for det..

Skrevet

Denne kom i mail til meg i dag, sånn apropos...

>> Fat sucks

Why lipo is right for you

It's time to be honest about liposuction.

Everybody famous in the world is doing it,

because it's a great way to be thin.

Dieting is an appalling way to lose weight:

you always look knackered, and you're

miserable because you can only eat bok choi.

The Jennifer Lopez arse - that "natural wonder of

the world" - is said to be the product of three

separate procedures. Even American teenagers are

all getting lipo-ed. There's one LA surgeon who

withholds lipo from his teenage kids if he

wants to punish them.

It's time to stop being fat, unattractive or

hungry. Get major surgery now!

Gjest lis@bet
Skrevet

"Mistenker at det er nettopp fordi mange av de som svarte ikke er super slanke, kanskje er litt misfornøyd med det og derfor forsvarer det med nebb og klør."

Jeg kunne valgt å avfeie Beyoncé-innlegget ditt med et slikt svar, påstått at du bare er misunnelig.

Nå derimot, beskylder du alle som er uenig med deg for det samme - vi er sikkert feite kjerringer vi som sitter her og kan finne på å forsvare andre folks utseende!

Siden du understreker at du selv slett ikke er misunnelig, må du vel forstå at det finnes flere som deg - vi må også kunne ytre vår mening uten å være misunnelige!

Gjest rød saft
Skrevet

"Mistenker at det er nettopp fordi mange av de som svarte ikke er super slanke, kanskje er litt misfornøyd med det og derfor forsvarer det med nebb og klør."

Jeg kunne valgt å avfeie Beyoncé-innlegget ditt med et slikt svar, påstått at du bare er misunnelig.

Nå derimot, beskylder du alle som er uenig med deg for det samme - vi er sikkert feite kjerringer vi som sitter her og kan finne på å forsvare andre folks utseende!

Siden du understreker at du selv slett ikke er misunnelig, må du vel forstå at det finnes flere som deg - vi må også kunne ytre vår mening uten å være misunnelige!

Jeg kan jo ikke kritisere henne som feit om jeg er misunnelig? Jeg vil da ikke være tykkere enn jeg er?

Det er jo de som prøver å få fram hun IKKE er tykk som må være misunnelige, siden de er like ens eller tykkere selv..

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg kan jo ikke kritisere henne som feit om jeg er misunnelig? Jeg vil da ikke være tykkere enn jeg er?

Det er jo de som prøver å få fram hun IKKE er tykk som må være misunnelige, siden de er like ens eller tykkere selv..

Les svaret mitt én gang til..

Gjest rød saft
Skrevet

Les svaret mitt én gang til..

Det er bare litt merkverdig at det er kun en annen person som tør si at hun også synes de to damene er litt drøye over hekken. Folk som er like feite selv vil vel ikke innrømme at noen som er som dem eller tynnere er drøye?

Gjest lis@bet
Skrevet

Det er bare litt merkverdig at det er kun en annen person som tør si at hun også synes de to damene er litt drøye over hekken. Folk som er like feite selv vil vel ikke innrømme at noen som er som dem eller tynnere er drøye?

Det du sier nå er jo at - for å sette det helt på spissen - din mening og alle som er enig med deg, er de eneste som har rett.

Vi som er uenige, vi er bare feite misunnelige.

Gjest Pricilla
Skrevet

Ja, jeg synes hun er rålekker, jeg! All woman, esse! Oser sensualitet av hele berta.

*misunnelig som fy*

:)))

Kunne jeg bytta kropp med henne hadde ejg ikke trengt lang teknketid nei.. JAAATAKK! ; )

Gjest småfet
Skrevet

Du anser ikek det å være for tynn som noe problem, men det er fordi du er småfet (som du sier selv... Det er ikke alle som klarer å legge på seg, selv om de spiser som hester.. Så det er like ille det. Og like "mindrepent" som det er å være oevrvektig... Noen kilo for mye anser jeg ikke som overvekt.

JLo er langt fra feit.. Hun er slank som en sil, men har kraftig understell... Er noe annet med smågris-flsk på mage, runpe og lår.. Og dissing, det er motbydelig.

Der har du meg!og det er helt ok!Jeg mener, det viktigste er å fokusere på helse og trivsel hos den enkelte, uansett vekt.Jeg klarer ikke å si at en overvektig person er motbydelig, så lenge denne personen er det skjønneste mennesket innvendig.Og de som er så overvektige at det er helsefarlig, tror du ikke de prøver å slanke seg?Det siste de trenger er sårende komentarer, likeledes de som er radmagre og forgjeves prøver å legge på seg.Det kan være helsefarlig å være for tynn også, mangel på livsnødvendige næringsstoffer osv.Men det jeg ville fram til, er at det er en bitteliten andel av befolkningen som har problemer med at de ikke greier å legge på seg(da tar jeg ikke med sykdommer som anorexia og bulimi).

Gjest rød saft
Skrevet

Det du sier nå er jo at - for å sette det helt på spissen - din mening og alle som er enig med deg, er de eneste som har rett.

Vi som er uenige, vi er bare feite misunnelige.

Nei, det er ikke det jeg sier.. og det tror jeg faktisk du også skjønner..

Gjest lis@bet
Skrevet

Nei, det er ikke det jeg sier.. og det tror jeg faktisk du også skjønner..

Nei, jeg kan ikke si jeg skjønner hva du egentlig mener..

-Du understreker at siden du selv er slank, så betyr det at du ikke er misunnelig. For hvorfor skulle du være misunnelig på noen som er _tykkere_ enn deg?

Jeg er uenig med deg i at Beyoncé og J. Lopez er småfeite, men det er ikke dermed sagt at jeg er misunnelig. Og jeg trenger ikke opplyse om mitt eget utseende for å ha rett til en mening.. Noe du tydeligvis mener, siden du forsvarer ditt utsagn med at du er tynn.

Du sier at overvektige ikke kan mene at andre er halvfeite - så lenge de er tynnere enn dem selv.. det er jo helt på jordet, da.

Det du skriver stemmer sikkert i noen tilfeller - men alt stemmer ikke for alle!

Gjest rød saft
Skrevet

Nei, jeg kan ikke si jeg skjønner hva du egentlig mener..

-Du understreker at siden du selv er slank, så betyr det at du ikke er misunnelig. For hvorfor skulle du være misunnelig på noen som er _tykkere_ enn deg?

Jeg er uenig med deg i at Beyoncé og J. Lopez er småfeite, men det er ikke dermed sagt at jeg er misunnelig. Og jeg trenger ikke opplyse om mitt eget utseende for å ha rett til en mening.. Noe du tydeligvis mener, siden du forsvarer ditt utsagn med at du er tynn.

Du sier at overvektige ikke kan mene at andre er halvfeite - så lenge de er tynnere enn dem selv.. det er jo helt på jordet, da.

Det du skriver stemmer sikkert i noen tilfeller - men alt stemmer ikke for alle!

For å sitere deg.. Jeg gidder ikke diskutere med noen som ikkehar peiling på hva de snakker om..

Gjest lis@bet
Skrevet

For å sitere deg.. Jeg gidder ikke diskutere med noen som ikkehar peiling på hva de snakker om..

Tror du må vise meg hvor jeg har sagt det..

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg venter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...