Gå til innhold

Til dere som svarte på Beyonce innlegget..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Ok, si hva du vil da!Jeg bryr meg ikke om at noen skulle kommentere overvekten min, jeg har opplevd å vært på den andre siden også, jeg var den unge,pene og den som kommenterte selv(jeg var ung og visste ikke bedre).

Men nå, med min kommentar før i dag så tenkte jeg mer på tenåringer som kansje tok det tungt med slike kommentarer,skjønner?

Men for all del, skriv hva du vil!

Jeg går ikke rundt å kommenterer folk da.. uansett størrelse! ; ) Er ikke sylfide selv akkuratt...

Blir jeg som mora mi blir ejg nok en smule overvektig selv - jeg vet det ikke er lett.. Så lenge man ikke veier 180 kg så er det ikke farlig eller motbydelig med ltt fett... Jeg er bare litt anti-flesk, men mest når det gjelder meg selv...

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

5

• KaVa

3

• Dorthe

2

• shandy

2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...