Gjest Pricilla Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ok, si hva du vil da!Jeg bryr meg ikke om at noen skulle kommentere overvekten min, jeg har opplevd å vært på den andre siden også, jeg var den unge,pene og den som kommenterte selv(jeg var ung og visste ikke bedre). Men nå, med min kommentar før i dag så tenkte jeg mer på tenåringer som kansje tok det tungt med slike kommentarer,skjønner? Men for all del, skriv hva du vil! Jeg går ikke rundt å kommenterer folk da.. uansett størrelse! ; ) Er ikke sylfide selv akkuratt... Blir jeg som mora mi blir ejg nok en smule overvektig selv - jeg vet det ikke er lett.. Så lenge man ikke veier 180 kg så er det ikke farlig eller motbydelig med ltt fett... Jeg er bare litt anti-flesk, men mest når det gjelder meg selv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136270-til-dere-som-svarte-p%C3%A5-beyonce-innlegget/page/4/#findComment-849403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.