Gjest kakel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 "Min 12-åring liker også lekkert undertøy. Men hun går jo ikke rundt i det for det." Nei, ikke enda, men kanskje neste år? :-) "MEN undertøy kan bare vises på bilder om man har tatt av seg det som er over....reklame for undertøy bare MÅ være sånn -og om det er en modell som er 28 - så er hun da voksen nok?!?!?!?! " Har ikke sagt at man ikke kan reklamere for undertøy, jeg. Sexy undertøy for barn, jeg er mot. Unger kan gå i bommull med Mikke Mus på. "UNDERTØY HAR VEL IKKE NOE MED SEX Å GJØRE????" Kommer vel helt an på undertøyet og poseringen? Uvesentlig at dama viste seg å være 28, når de som så plakaten trodde hun var 14-15? Om datteren din kommer til å bli påvirket av denne reklame-utviklingen, vet ingen. Det gjenstår se, hun vokser opp, og utviklingen fortsetter... Du er tydeligvis sikker på at det ikke får negative konsekvenser for henne... Skal hun gå rundt i bare undertøyet neste år, sier du? Man må ikke bli helt paranoid heller da! Hun har spile-bh - fordi hun har begynt å få litt pupper, str. 70 AA : dette gjør at hun er stolt av å være i utvikling, hun går ikke krumbøyd, som jeg gjorde - fordi jeg ikke ville at de skulle kikke på "klumpene" som jo kommer i 12-13års alderen, de er vonde også - genseren rasper mot vortene.... hvorfor skal hun ha undertøy som hennes 7 år gamle søster? Det er lov å være stolt og glad i kroppen sin, man må ikke gjemme seg bort fordi det er gærninger der ute, det blir MER hemmende. By The Way - hun har Snoopy på bh'en sin! Hva er så galt emd det? HUn er i ferd med å bli kvinne - og ikke søren om hun skal få høre fra meg at hun skal tre på seg en bommull - type biingokjerring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136280-hva-er-galt-med-dette/page/2/#findComment-849885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skal hun gå rundt i bare undertøyet neste år, sier du? Man må ikke bli helt paranoid heller da! Hun har spile-bh - fordi hun har begynt å få litt pupper, str. 70 AA : dette gjør at hun er stolt av å være i utvikling, hun går ikke krumbøyd, som jeg gjorde - fordi jeg ikke ville at de skulle kikke på "klumpene" som jo kommer i 12-13års alderen, de er vonde også - genseren rasper mot vortene.... hvorfor skal hun ha undertøy som hennes 7 år gamle søster? Det er lov å være stolt og glad i kroppen sin, man må ikke gjemme seg bort fordi det er gærninger der ute, det blir MER hemmende. By The Way - hun har Snoopy på bh'en sin! Hva er så galt emd det? HUn er i ferd med å bli kvinne - og ikke søren om hun skal få høre fra meg at hun skal tre på seg en bommull - type biingokjerring. Snoopy er i samme kategori som Mikke Mus, for meg. Blonder er det ikke f.eks, det er litt mer "voksent" på en måte. Dessuten trenger du ikke pent undertøy for å bli kvinne, det blir du med å leke cowboy og indianer også :-) Redd Barna jobber mye mot pedofili (i samarbeid med Kripos), og jeg synes det er idiotisk å trekke deres integritet i tvil, særlig ved å blande inn utseendet til intervjuobjektet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136280-hva-er-galt-med-dette/page/2/#findComment-849988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Snoopy er i samme kategori som Mikke Mus, for meg. Blonder er det ikke f.eks, det er litt mer "voksent" på en måte. Dessuten trenger du ikke pent undertøy for å bli kvinne, det blir du med å leke cowboy og indianer også :-) Redd Barna jobber mye mot pedofili (i samarbeid med Kripos), og jeg synes det er idiotisk å trekke deres integritet i tvil, særlig ved å blande inn utseendet til intervjuobjektet. DU SIER: "Redd Barna jobber mye mot pedofili (i samarbeid med Kripos), og jeg synes det er idiotisk å trekke deres integritet i tvil, særlig ved å blande inn utseendet til intervjuobjektet. " JEg har da ikke uttalt meg om Redd Barna og dere arbeid her jeg? Det Redd Barna gjøre er utmerket! Men å sette "lolita"-stempel på ungene våre når de bare vil se ut som mamma - DET er sykt og feil. Det er de pedofile som er syke, ikke en sunn, normal 14-åring i pent undertøy. Jeg bodde for meg selv da jeg var 15 - jeg var ikke et barn - og heller derfor ikke noe mål for pedofile - 19-åringer derimot....:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136280-hva-er-galt-med-dette/page/2/#findComment-849996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg er lei av folk som kritiserer andres utseende med engang det er snakk om at noen synes en reklame fokuserer for mye på sex,tynne kropper osv osv. Er det bare hvis noen er billedskjønne sjøl og sier at en reklame fokuserer for mye på kropp og sex at det er ok??? bare lurer. Forøvrig så synes jeg at undertøysreklamer er ok så lenge det ikke er satt i helt feil setting liksom, synes de fineste undertøysreklamen er når feks dama sitter avslappet i en stol eller ligger på en seg, enn at hun står i høyhelte sko og vasker bilen liksom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136280-hva-er-galt-med-dette/page/2/#findComment-850002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 DU SIER: "Redd Barna jobber mye mot pedofili (i samarbeid med Kripos), og jeg synes det er idiotisk å trekke deres integritet i tvil, særlig ved å blande inn utseendet til intervjuobjektet. " JEg har da ikke uttalt meg om Redd Barna og dere arbeid her jeg? Det Redd Barna gjøre er utmerket! Men å sette "lolita"-stempel på ungene våre når de bare vil se ut som mamma - DET er sykt og feil. Det er de pedofile som er syke, ikke en sunn, normal 14-åring i pent undertøy. Jeg bodde for meg selv da jeg var 15 - jeg var ikke et barn - og heller derfor ikke noe mål for pedofile - 19-åringer derimot....:-) "JEg har da ikke uttalt meg om Redd Barna og dere arbeid her jeg? Det Redd Barna gjøre er utmerket!" Svaret var basert på innlegget ditt over! "Men å sette "lolita"-stempel på ungene våre når de bare vil se ut som mamma - DET er sykt og feil. Det er de pedofile som er syke, ikke en sunn, normal 14-åring i pent undertøy. Jeg bodde for meg selv da jeg var 15 - jeg var ikke et barn - og heller derfor ikke noe mål for pedofile - 19-åringer derimot....:-) " Det var definitivt 40-åringer, som så deg som et "bra støkke", da du var 15 år. At det er "sykt" er jeg helt enig i. Når andre prøver å "verge" 12-åringen din fra å oppleve det samme, oppfatter jeg det som uvitende/neglisjerende, når du istemmer i kritikken av motivasjonen til intervjuobjektet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136280-hva-er-galt-med-dette/page/2/#findComment-850483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 "JEg har da ikke uttalt meg om Redd Barna og dere arbeid her jeg? Det Redd Barna gjøre er utmerket!" Svaret var basert på innlegget ditt over! "Men å sette "lolita"-stempel på ungene våre når de bare vil se ut som mamma - DET er sykt og feil. Det er de pedofile som er syke, ikke en sunn, normal 14-åring i pent undertøy. Jeg bodde for meg selv da jeg var 15 - jeg var ikke et barn - og heller derfor ikke noe mål for pedofile - 19-åringer derimot....:-) " Det var definitivt 40-åringer, som så deg som et "bra støkke", da du var 15 år. At det er "sykt" er jeg helt enig i. Når andre prøver å "verge" 12-åringen din fra å oppleve det samme, oppfatter jeg det som uvitende/neglisjerende, når du istemmer i kritikken av motivasjonen til intervjuobjektet. men jeg viste meg ikke for 40-åringer i bare undertøyet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136280-hva-er-galt-med-dette/page/2/#findComment-851995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.