Gå til innhold

Tror kanskje at jeg er....


x-woman

Anbefalte innlegg

Min tredje test i dag en Clearblue, viser et kryss i vinduet.... men krysset er svakt men såpass tydelig at jeg kan se at det er et kryss. Begge strekene er svake.

Er jeg gravid? Eller bør jeg ta en test til seinere. Det er vel ikke eggløsningssprøyten som gir utslag vel, jeg er jo snart på rugedag 11.

Takk rugerud for at du sa at jeg skulle ta en test til.

Jeg er helt i sjokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bruksanvisningen står det at hvis jeg vil være helt sikker så må jeg ta en test igjen om to-tre dager, dette fordi streken i test vinduet er sterkere enn krysset. Er jeg kanskje ikke gravid da?

jeg blir helt tullerusk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FireBENSmamma

Først; en strek er en strek! Uansett om den er svak eller sterk.

Sjekk denne linken, der viser de bilder av forskjellige tester, positive og negative

http://www.pernille.info/testgalleri.htm

Det kan jo være at egget/eggene har streifet borti livmorveggen, da vil testen gi utslag, men om du tester på nytt om en dag eller to, vil du se om streken er sterkere eller svakere.

Sterkere= gravid

Svakere= mest sannsynlig har egget/eggene sneiet borti livmorveggen. (Er ikke helt sikker, men jeg tror det kalles kjemisk graviditet)

Lykke til med videre testing!!

Tror du er gravid, jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bruksanvisningen står det at hvis jeg vil være helt sikker så må jeg ta en test igjen om to-tre dager, dette fordi streken i test vinduet er sterkere enn krysset. Er jeg kanskje ikke gravid da?

jeg blir helt tullerusk

Jeg tror du er gravid !!!! :o)))) Når man tester så tidlig får man bare disse svake, svake strekene som man trenger lupe for å se. Om noen dager blir de sterkere. I mellomtiden må du bare kose deg med de svake strekene.

Skal krysse fingrene for at strekene dine holder seg på plass, og at du får enda tydeligere resultat om noen dager.

Forsiktig gratulasjonsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bruksanvisningen står det at hvis jeg vil være helt sikker så må jeg ta en test igjen om to-tre dager, dette fordi streken i test vinduet er sterkere enn krysset. Er jeg kanskje ikke gravid da?

jeg blir helt tullerusk

...og så er det selvsagt slik at en strek er en strek er en strek osv. Du får ikke positiv utslag uten å være gravid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du ta blodprøve?

Mine tester var akkurat slik som du beskriver dine, jeg testet på 10 og 11 rugedag. Svake men positive ... helt normalt så tidlig. Eggløsningssprøyta er nok for lengst ute av kroppen din.

Ønsker deg masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du ta blodprøve?

Mine tester var akkurat slik som du beskriver dine, jeg testet på 10 og 11 rugedag. Svake men positive ... helt normalt så tidlig. Eggløsningssprøyta er nok for lengst ute av kroppen din.

Ønsker deg masse lykke til...

Hei, jeg skal ta blodprøve på mandag 16/2. Det er den 14 rugedagen.....

Jeg er litt smånervøs for at strkene ikke er det jeg tror, men som dere sier en strek er en strek... så får tiden vise

Men hvordan i det huleste skal jeg klare å slappe av?

Dette blir en uvanlig helg for oss begge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er gravid !!!! :o)))) Når man tester så tidlig får man bare disse svake, svake strekene som man trenger lupe for å se. Om noen dager blir de sterkere. I mellomtiden må du bare kose deg med de svake strekene.

Skal krysse fingrene for at strekene dine holder seg på plass, og at du får enda tydeligere resultat om noen dager.

Forsiktig gratulasjonsklem

takk for responsen, jeg vet jo at jeg ikke burde teste så tidlig, men jeg klarte ikke la være. Tusen takk for at dere er her på forumet. Det er en utrolig støtte.

Jeg håper bare at strekene vil bli sterkere og sterkere.

Jeg kjenner at det er mye som foregår nede i livmoren. Det prikker og stikker spesielt i eggstokkene. Noen som vet hva dette er?

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; en strek er en strek! Uansett om den er svak eller sterk.

Sjekk denne linken, der viser de bilder av forskjellige tester, positive og negative

http://www.pernille.info/testgalleri.htm

Det kan jo være at egget/eggene har streifet borti livmorveggen, da vil testen gi utslag, men om du tester på nytt om en dag eller to, vil du se om streken er sterkere eller svakere.

Sterkere= gravid

Svakere= mest sannsynlig har egget/eggene sneiet borti livmorveggen. (Er ikke helt sikker, men jeg tror det kalles kjemisk graviditet)

Lykke til med videre testing!!

Tror du er gravid, jeg!!!

Takk for bildene, det er akkurat slik det ser ut på min CB. Det som de viser på dag 12 og 13 har jeg på dag 10....

Er det stor sjanse for at det kan være kjemisk graviditet? Jeg har aldri hørt om det før. Skjer det ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FireBENSmamma

Takk for bildene, det er akkurat slik det ser ut på min CB. Det som de viser på dag 12 og 13 har jeg på dag 10....

Er det stor sjanse for at det kan være kjemisk graviditet? Jeg har aldri hørt om det før. Skjer det ofte?

Bare hyggelig å kunne hjelpe :-)

Når det gjelder kjemisk graviditet, så har jeg egentlig ikke anelse.

Tror ikke det er så ekstremt vanlig. Men det vil du finne ut om du tester i morgen eller på lørdag.

(Vet at du helst ville hatt svaret nå ;-) )

Krysser fingre og tær for deg, håper du oppdaterer oss når du vet mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å kunne hjelpe :-)

Når det gjelder kjemisk graviditet, så har jeg egentlig ikke anelse.

Tror ikke det er så ekstremt vanlig. Men det vil du finne ut om du tester i morgen eller på lørdag.

(Vet at du helst ville hatt svaret nå ;-) )

Krysser fingre og tær for deg, håper du oppdaterer oss når du vet mer!

Jepp, men takk likevel. Jeg får prøve å smøre meg med tolmodighet likevel. Jeg er redd for at graviditets-test forbruket mitt vil stige til nye høyder i løpet av denne helgen her. Jeg har allerede brukt 3 stk i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FireBENSmamma

Jepp, men takk likevel. Jeg får prøve å smøre meg med tolmodighet likevel. Jeg er redd for at graviditets-test forbruket mitt vil stige til nye høyder i løpet av denne helgen her. Jeg har allerede brukt 3 stk i dag :)

*ler* Skjønner godt at du bruker tester nå som andre puster. Ville gjort det selv.

Tipper det går enda fler når du får en skikkelig strek! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere du er gravid mener jeg.

Jeg testet da i min tid fra dag 8-9, og brukte da den gamle CB, og testene mine viste hele veien frem til og med testedag slik som de svake positive gjorde, og jeg har nå en liten Icsi baby som garanti på det. Tok en test hver dag jeg, kunne ikke skjønne hva som skjedde.

Ta så mange du vil du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicknicky

JIPPI!!!!!

Gratulerer!!!

Er så glad på dine vegne. Hadde en følelse av at det skulle lykkes for deg slik jeg skrev tidligere. Nå er det noen herlige måneder du har i vente.

Selv har jeg tatt blodprøve i dag, får svar i morgen ettermiddag. Har ikke tatt noen cb etter at jeg testet negativt så altfor tidlig, men har ikke helt den store troen på at jeg er gravid nei.

Har riktignok ikke fått mensen, men de andre gangene har jeg heller ikke fått mensen p.g.g progrestan tablettene.

Du må love å holde meg underrettet.

Ble kjempeglad når jeg så meldingen din.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonna1365380453

Gratulerer!

Fikk også en meget svak strek først. Greidde å smøre meg med tålmodighet i hele to dager! Testet igjen, og da var den knallrød!! Har såvidt begynt på min 7. uke - dødsnervøs for alt som kan skje... Men foreløpig ser alt greitt ut. Kvalm og trett, men det er verdt det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R

Tror du endelig er gravid, jeg, x-woman! Det fortjener du virkelig! Krysser fingrene for flott resultat på blodprøven på mandag!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for responsen, jeg vet jo at jeg ikke burde teste så tidlig, men jeg klarte ikke la være. Tusen takk for at dere er her på forumet. Det er en utrolig støtte.

Jeg håper bare at strekene vil bli sterkere og sterkere.

Jeg kjenner at det er mye som foregår nede i livmoren. Det prikker og stikker spesielt i eggstokkene. Noen som vet hva dette er?

*klem*

Hei X-woman

Hvordan er det med testene dine i dag? Jeg er kjempe spent på hvordan det går med deg til mandagen. Kjøp deg blader og se filmer for å få tiden til å gå. Jeg har trua på at dette går din veg...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...