Gå til innhold

Tror kanskje at jeg er....


x-woman

Anbefalte innlegg

Hei X-woman

Hvordan er det med testene dine i dag? Jeg er kjempe spent på hvordan det går med deg til mandagen. Kjøp deg blader og se filmer for å få tiden til å gå. Jeg har trua på at dette går din veg...

klem

Heisann. Jeg tok en test igjen i dag på 12 rugedag og den også viste et positivt resultat. Den er ikke kjempe sterk men mye tydeligere enn for to dager siden. Jeg går bare rundt i en transe og kan ikke helt tro dette. Jeg må vel vente til mandag før det går riktig opp for meg. ( hvis blodprøven er positiv ). Deretter kommer vel frykten for å miste :(

Men jeg får ta en dag av gangen og kose meg slik at jeg får tankene over på noe annet.

Takk for hilsen og ha en riktig god helg - det skal jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYE!!! Klart du er gravid - det tror iallefall jeg!!!

Lykke til videre!

klem fra

Takk for alle lykke ønskene og støtte. Jeg gleder meg til mandag for å få det skikkelig bekreftet. Så får jeg bare krysse fingrene for at ikke noe dumt skjer.

Håper alle sammen får en god helg. Nicknicky, jeg tenker på deg og lurer veldig på hvordan det gikk med deg. Jeg skjønner at du ikke var så optimistisk, men jeg håper likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...