Gjest Kvinne20år Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Har noen noe gode råd for å bli kvitt celluliter? Håper på svar. Orker ikke se sånn ut.... 0 Siter
Gjest appelsinhuden Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe Vi er kommet for å ta deg... fylle hele deg med ekle hull og svampete utseende, og du blir ALDRI kvitt oss!!!!! heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh 0 Siter
Gjest forferdelig synd på deg Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 For en skjebne - verre enn døden !! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Synes Nivea Q10+ bodylotion har glattet ut huden min litt.. Ellers så må man massere med sånn skrubbsvamp i dusjen for å få i gang blodsirkulasjon eller noe sånt... Tja.. Gidder ikke det jeg i hvert fall. Søk så finner du masse mer. 0 Siter
Gjest Kvinne20år Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 For en skjebne - verre enn døden !! Ja, ikke sant?? 0 Siter
Gjest Kvinne20år Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe Vi er kommet for å ta deg... fylle hele deg med ekle hull og svampete utseende, og du blir ALDRI kvitt oss!!!!! heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh Herregud, skjerp deg. Hvor gammel er du? 0 Siter
Gjest appelsinhuden Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Herregud, skjerp deg. Hvor gammel er du? Snart 40.....hehe UTEN celluitter!!! 0 Siter
Gjest Kvinne20år Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Snart 40.....hehe UTEN celluitter!!! Ja, heldig da du. Sikkert mann. Ditt gamle skrukketroll. Sikkert ekkel og jævlig. Stinker sikkert av deg... 0 Siter
Gjest appelsinhuden Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Ja, heldig da du. Sikkert mann. Ditt gamle skrukketroll. Sikkert ekkel og jævlig. Stinker sikkert av deg... Ser ut som jeg er 20 jeg,sier folk! Synd for deg det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.