Gjest mye-mer Skrevet 29. desember 2000 Del Skrevet 29. desember 2000 Hei, Det siste året har jeg gått opp ca. 35 kilo (fett) pga. medisinbruk.. Før det trente jeg 3-5 ganger i uken, styrketrening og kondisjon.. Det jeg lurer på, er hvor lang tid jeg må rekne med på å bruke å komme meg ned i normalvekt? Hvor mye klarer man å gå ned i måneden? Har hørt at de første kiloene går fint, men så blir det vanskligere etterhvert.. Kan jeg gå ned >5 kilo i ukene.. er det mulig? og hva må jeg i såfall gjøre?? mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Helle, Ernæringsfysiolog Skrevet 4. januar 2001 Del Skrevet 4. januar 2001 Hei. Vektreduksjonen bør ikke være større enn 1-2 kg per uke. Da reduseres ikke forbrenningen din for mye og det blir lettere å holde den nye vekten. For å gå ned 1-2 kg i uken, må du redusere ditt daglige kaloriinntak med 500-1000 kcal. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.