Gå til innhold

sex før ekteskapet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sørlandsporten

9

• pip

8

• morsan

5

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg har nok hatt sex både før og etter ekteskapet. Jeg er enig med ildg, du burde teste varene før kontrakten :o)

Du risikerer faktisk at han er en skikkelig kjappis eller en lite dyktig fyr og har du giftet deg med ham, er det forseint å angre.

Jeg er uenig! Jeg mener at elskov er noe man lærer heller enn noe man har. Dersom den øvrige kjemien er der vil man kunne lære å passe sammen.

Jeg vil helst ikke ha varer som for mange har testet før meg. Hun siste jeg var sammen med hadde sikkert hatt 100 før meg. Selvsagt var hun dyktig og opplevelsene var uforglemmenlige - men vil hevde at vi mistet enkelte av de emosjonelle dimensjonene som sex KAN inneholde.

Ser opp til dere som klarer å vente. Mener fortsatt at du gir bort en del av deg selv med hver person du har sex med. Dersom du blir med denne personen for resten av livet blir du ikke noe fattigere av den grunn. Uansett hvordan en snur og vender på det - i utgangspunktet inkluderer sex både følelser og noe personlig. Deler man seg med for mange blir det mindre igjen til den "spesielle". Forhold i dag trenger all den lim de kan få. Jeg ser altså på det som positivt å vente. Samtidig har en jo lyster og begjær så jeg har ikke klart å vente.

Jeg har nok hatt sex både før og etter ekteskapet. Jeg er enig med ildg, du burde teste varene før kontrakten :o)

Du risikerer faktisk at han er en skikkelig kjappis eller en lite dyktig fyr og har du giftet deg med ham, er det forseint å angre.

"kjappis" og "lite dyktig kar"? De fleste som er uerfarne er hva du kalle "kjappis" - det går gjerne over. "lite dyktig" er også normalt om en mangler erfaring. Skal man gå etter de mest utholdende og dyktige må en ta en av oss horebukker :)

Annonse

"kjappis" og "lite dyktig kar"? De fleste som er uerfarne er hva du kalle "kjappis" - det går gjerne over. "lite dyktig" er også normalt om en mangler erfaring. Skal man gå etter de mest utholdende og dyktige må en ta en av oss horebukker :)

Jeg er uenig! Jeg mener at elskov er noe man lærer heller enn noe man har. Dersom den øvrige kjemien er der vil man kunne lære å passe sammen.

Jeg vil helst ikke ha varer som for mange har testet før meg. Hun siste jeg var sammen med hadde sikkert hatt 100 før meg. Selvsagt var hun dyktig og opplevelsene var uforglemmenlige - men vil hevde at vi mistet enkelte av de emosjonelle dimensjonene som sex KAN inneholde.

Ser opp til dere som klarer å vente. Mener fortsatt at du gir bort en del av deg selv med hver person du har sex med. Dersom du blir med denne personen for resten av livet blir du ikke noe fattigere av den grunn. Uansett hvordan en snur og vender på det - i utgangspunktet inkluderer sex både følelser og noe personlig. Deler man seg med for mange blir det mindre igjen til den "spesielle". Forhold i dag trenger all den lim de kan få. Jeg ser altså på det som positivt å vente. Samtidig har en jo lyster og begjær så jeg har ikke klart å vente.

Oj, der ble det litt for mange innlegg. Sorry....

Jeg har møtt kjappiser på både 30, 40 og 50 år og regner med at de er erfarende nok.

Er ikke alle som er like flinke skjønner du. Innmari kjedelig.

Jeg har møtt kjappiser på både 30, 40 og 50 år og regner med at de er erfarende nok.

Er ikke alle som er like flinke skjønner du. Innmari kjedelig.

Alder sier lite om erfarenhet.

Selvsagt spiller personligheter også inn. Enkelte er mer egoister enn andre. Slike ting kan man da endelig finne ut før man havner til sengs?

Dersom kjemien er der vil også sexen kunne gjøres god - det er en påstand jeg står ved. Ikke glem at det vanligvis er 2 som har sex - begge parter har innvirkning.

Om du hadde møtt en fyr, vært kjærester i lengre tid og så hadde funnet ut at dette er mennesket du vil leve sammen med, tror du virkelig at sexen ville vært dårlig?

På meg virker det heller usansynlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...