Gå til innhold

sex før ekteskapet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sørlandsporten

9

• pip

8

• morsan

5

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Sørlandsporten

Jeg svarte på Icora Panters innlegg, ikke på ditt. Jeg har aldri beskyldt deg for å mangle humor.

Øhh ....selvfølgelig, jeg ser det nå :)Her går det litt for kjappt i svingene, jeg burde ha kikket på tidspunktet for når det var sendt!Beklager!

Når det er mange svar, så er det kansje en fordel og srive hvem det er til ved siden av overskriften(/icora Panter)

Gjest Ugga Bugga

Øhh ....selvfølgelig, jeg ser det nå :)Her går det litt for kjappt i svingene, jeg burde ha kikket på tidspunktet for når det var sendt!Beklager!

Når det er mange svar, så er det kansje en fordel og srive hvem det er til ved siden av overskriften(/icora Panter)

OK, skal begynne med det heretter.

Annonse

Sørlandsporten

å skrive!

Om du hadde møtt en fyr, vært kjærester i lengre tid og så hadde funnet ut at dette er mennesket du vil leve sammen med, tror du virkelig at sexen ville vært dårlig?

På meg virker det heller usansynlig

Det har jeg erfaring på ja. En jeg var sammen med i flere år og han ble aldri bedre.

Har du hørt om klar, ferdig, ferdig! Det blir for kjedelig i lengden altså :o)

Annonse

Gjest WhatTheF

Bestemme dato for når du skal knulle typen for første gang. Synes det høres oppkonstruert og patetisk ut. Hvorfor skal du på død og liv vente? Fordi GUF vil det sånn? (HAHAHA)

Sexlivet er faktisk en ganske viktig del av ekteskapet. tenk om dere finner ut at dere ikke passer sammen på det området.

Well... too bad!

men du vet heller ikke hva du gikk glipp av

Nei..

Men viss ein skal ha den holdningen til alt kan det bli ganske stress...

Da må du jo bestille alt på menyen når ein er ute å spiser..

For ellers risikerer ein å gå glipp av noe godt...

Du kan heller ikkje slå deg ned en plass, for tenk om det finnes en bedre plass litt lenger borte...

OSV...

Sex er Guds gave (sånn eg ser det) og det beste for mennesker er å ha sex innenfor ekteskapet..

mvh

Dere har ikke sex og ikke samleie? Eller mener du samleie når du sier sex? Betyr det at dere ikke ligger nakne sammen engang, at han aldri har berørt brystene dine, aldri har berørt underlivet ditt? Ikke har sett det engang? For nakenhet ser jeg på som veldig viktig i et forhold.

Håper dere har tenkt å kose dere på bryllupsnatten da, og ta det med ro. Tror ikke det er noen god ide å ha samleie med en gang den kvelden, om dere ikke har kost noe særlig med hverandre før. Da ville jeg heller brukt natten på å kose og bli kjent med hverandres kropper, og gått sakte frem. Har dere ventet så lenge, så kan dere vente noen uker til med å ha samleie...

Bestemme dato for når du skal knulle typen for første gang. Synes det høres oppkonstruert og patetisk ut. Hvorfor skal du på død og liv vente? Fordi GUF vil det sånn? (HAHAHA)

Sexlivet er faktisk en ganske viktig del av ekteskapet. tenk om dere finner ut at dere ikke passer sammen på det området.

Well... too bad!

hvordan kan man IKKE passe sammen? - Det har jeg enda til gode å høre at noen gjør, -ikke altså :)

Nei..

Men viss ein skal ha den holdningen til alt kan det bli ganske stress...

Da må du jo bestille alt på menyen når ein er ute å spiser..

For ellers risikerer ein å gå glipp av noe godt...

Du kan heller ikkje slå deg ned en plass, for tenk om det finnes en bedre plass litt lenger borte...

OSV...

Sex er Guds gave (sånn eg ser det) og det beste for mennesker er å ha sex innenfor ekteskapet..

mvh

Godt svart! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...