Gå til innhold

Husker du navnene på dine sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En undersøkelse viser at mannfolk ikke husker navnene på alle sine sexpartnere, mens kvinnene husker dem.

Husker du navnene på dem du har vært til køys med? Og husker du hvor mange det har vært?

Mannfolk har i snitt vært til køys med 12 kvinner, og kvinnene har i snitt vært til køys med 6 mannfolk.

Her er noe som ikke stemmer. Er det mannfolkene som overdriver, eller kvinnene som skal være litt mer ''dydig'' enn de virkelig er?:-)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• tiliti

2

• Prozak

2

• Ulv I Faarikaal

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Har bare vært til sengs med mannen min - og vi har vært sammen i snart tolv år.

Hadde en sommerflørt i 17-18 års alderen, men vi stoppet før samleie. Husker selvfølgelig navnet på ham og.

Er glad jeg ikke trenger å tenke grundigere gjennom det :-)

Skrevet

Selvsagt, men så er jeg da også litt gammeldags relatert sex.

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja, husker dem alle sammen. Er ikke så mange, så det er meget lett å holde oversikt.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Selvsagt husker jeg navnene.

Jeg vil tro at snittet er 9 for både menn og kvinner, men at menn skryter på seg 3 ekstra, og kvinner trekker fra 3.

Skrevet

Hvis man vet navnet idet man gjør det, så bør man vel kunne huske det...

"...................."

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Hadde en sommerflørt i 17-18 års alderen, men vi stoppet før samleie. Husker selvfølgelig navnet på ham og.

Et passe stort tall, ettersom jeg har l evd en stund, vært gift to ganger med passe lang tid mellom.

Husker selvsagt alle.

Glad jeg trenger å tenke nøye gjennom, syns ikke det er noe pre i seg sjøl å hatt mange partnere, men ikke noe pre i seg sjøl å bare hatt en.

Noen av dem er jeg glad i enda, på dydig vis, og blir varm inni meg når jeg en sjelden gang går på den i vrimmelen.

Det syns jeg er en fin ting.

Søsteren min traff mannen sin da de var sytten. De har feiret sølvbryllup for ørten år siden, og hun har aldri tenkt seg andre. Hun sier at hun kanskje har gått glipp av noe, men ikke så det plager henne.

Jepp, sånn er det.

Gjest den dama
Skrevet

Jeg måtte kysse mange frosker før jeg fant prinsen.

Noen av dem - ons - har jeg glemt navnet på...

Skrevet

Tror nok jenter igjennomsnitt har hatt flere partnere enn gutter. Jentesex er vistnok mer utbredt enn guttesex.

Skrevet

Ettersom det ikke er snakk om flere enn 4 så er det ikke noe problem å huske navnene for min del. :o)

Skrevet

'Sexpartnere' er et rart begrep hvis det liksom skal omfatte passing-by-in-the-night. En sex_partner_ er da noe helt annet?

Men for å svare på spørsmålet... etpar vil jeg aldri få sjekket skatten på for å si det sånn.

Skrevet

'Sexpartnere' er et rart begrep hvis det liksom skal omfatte passing-by-in-the-night. En sex_partner_ er da noe helt annet?

Men for å svare på spørsmålet... etpar vil jeg aldri få sjekket skatten på for å si det sånn.

Ja. Tenker jeg etter, dukker de nok opp, selv om det kan ta tid.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Noen vet jeg ikke hårfargen på, da de ikke tok av seg hijaben, andre vil jeg ikke kjenne igjen siden det var for mørkt osv.

De jeg kan huske navnet på er:

Di

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Samme situasjon som deg!

Enig med deg!

Gjest Pricilla
Skrevet

ja, men jeg må skrive ned navna.. er flere enn 6... Har desverre noen "bommerter" i mine altfor unge dager...

Skrevet

"Mannfolk har i snitt vært til køys med 12 kvinner, og kvinnene har i snitt vært til køys med 6 mannfolk. Her er noe som ikke stemmer. Er det mannfolkene som overdriver, eller kvinnene som skal være litt mer ''dydig'' enn de virkelig er?:-)"

Det er nok heller slik at et færre antall kvinner står for et større antall sexpartnere - de fleste kvinner har hatt sex med få menn, men noen kvinner har hatt sex med veldig mange menn, mens det er jevnere fordeling hos mannfolka. Da blir statistikken forskjøvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...