Gå til innhold

Husker du navnene på dine sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Gjest (er jente)
Skrevet

Husker ikke alle navnene,og det er mer enn gjennomsnittet.. Angrer!! (Var ONS.)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• tiliti

2

• Prozak

2

• Ulv I Faarikaal

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest (er jente)
Skrevet

Ettersom det ikke er snakk om flere enn 4 så er det ikke noe problem å huske navnene for min del. :o)

Du er heldig.

Gjest (er jente)
Skrevet

Hvis man vet navnet idet man gjør det, så bør man vel kunne huske det...

"...................."

Ikke om man er full...

Gjest (er jente)
Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Har bare vært til sengs med mannen min - og vi har vært sammen i snart tolv år.

Hadde en sommerflørt i 17-18 års alderen, men vi stoppet før samleie. Husker selvfølgelig navnet på ham og.

Er glad jeg ikke trenger å tenke grundigere gjennom det :-)

DEG misunner jeg i alle fall! Skulle også ønske jeg kun hadde vært med mannen min.. (angrer på noen ONS, som du kanskje skjønner.)

Skrevet

Må nok innrømme at jeg ikke husker navnene på absolutt alle jeg har hatt sex med - det er to stykker som glipper litt.

Jeg husker dem og situasjonene, men navnene er borte... Så er det omtrent ti år siden også, da.

Tror for øvrig det er riktig at menn har en tendens til å runde opp, mens kvinner runder nedover når det snakkes om antall sexpartnere.

Skrevet

Hvis man vet navnet idet man gjør det, så bør man vel kunne huske det...

"...................."

Ikke når det går noen år.

fuji1365380447
Skrevet

Ja, jeg husker navnene på alle - men jeg har skrevet en liste for å ha kontrollen.

Det begynner å bli en del ;-)

Gjest glemske meg..
Skrevet

Jeg vet hvor mange jeg har vært til køys med: 6 menn tilsammen (er godt over tretti år nå). Husker alle, bortsett fra navnet på EN (one night stand).

Skrevet

Ja, og håper de husker navn på meg.

Hadde et one night stand da jeg var på ferie et år (utlandet). Et halvt år senere er jeg tilbake i byen og på en bar kommer jeg i prat med ei dame. Plutselig sier hun: "Skal hilse fra X" "Åh?? ja?", svarer jeg - lettere forfjamset! :) Jeg blir bekymra for at hun tolker "ja'et" som at hun skal hilse tilbake, så jeg måtte da si - tross pinligheten i det - at hun ikke trengte hilse tilbake.

Verden er ikke stor.

Jeg har i ettertid tenkt at jeg muligens kan ha vært på samme arrangement som de to i mellomtiden, men er ikke sikker.

Skrevet

Jeg har ikke spesielle ønsker om at de (ons) skal huske meg, selv om jeg i et dyslektisk anfall har fått det til å virke slik i svaret mitt under...

Gjest skal vi se
Skrevet

Først var det han jeg ikke husker navnet på.

Så var det Knut.

Arvid.

En annen Knut.

Halvor.

Og så mannen min.

Totalt 6 stk, hvorav jeg har glemt navnet til den ene. (Så lenge, lenge siden!)

Skrevet

Jepp. Begge to.

1 er mannen min, den andre var en stor tabbe.

Skrevet

DEG misunner jeg i alle fall! Skulle også ønske jeg kun hadde vært med mannen min.. (angrer på noen ONS, som du kanskje skjønner.)

Ja, jeg er veldig glad for det! Og mannen min har heller ikke hatt andre enn meg.

Men - du får sette en strek over det du angrer på, og holde fast på den mannen du (evt.) har nå!

Skrevet

Alle husker jo pesoner man har følt kjærlighet til..hvis ikke...

Gjest elsker-elsker ikke
Skrevet

Jeg har ikke elsket alle jeg har elsket med.

Det er en mann jeg har glemt navnet på, han var nok mest en jeg "brukte" som løsriver i det forholdet jeg var i da, selv om jeg den gang ikke forsto det slik.

"Innrømmer" ellers at jeg har hatt flere partnere enn gjenomsnitts kvinnene, men færre enn gjennomsnitts mannen.

Skrevet

Alle husker jo pesoner man har følt kjærlighet til..hvis ikke...

man må vel ikke føle kjærlighet for å ha seg?

selv om JEG må det da...

Skrevet

Du er heldig.

Pøh - fortid er fortid - man blir jo ikke akkurat "brukt opp".

Gjest QuePasta
Skrevet

Det der er vel skryte-tallene.

Dersom vi ser på folkehelsas store undersøkelse i Norge fra 2002, er tallene nærmere hverandre.

Midlere antall (median) partnere ble der funnet å være:

Gifte/samboende menn: 6

Gifte/samboende kvinner: 4

Single menn: 7

Single kvinner: 6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...