Gå til innhold

Husker du navnene på dine sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Gjest Elsker-elsker ikke
Skrevet

DEG misunner jeg i alle fall! Skulle også ønske jeg kun hadde vært med mannen min.. (angrer på noen ONS, som du kanskje skjønner.)

Det er vel greit å gjøre noen feil...Hvis du gjør livet altfor enkelt, blir det kjedelig og du gjør det for lett for deg selv, synes jeg.

Jeg har vært sammen med en del, de fleste blir jeg varm i hjerterøttene av fortsatt, når jeg tenker på, selv om jeg er gift og lever monogamt nå.

Jeg synes det er godt å ha landet, men angrer ikke, selv om jeg er av de som har glemt navnet på en.

Fint for de som er fornøyd med EN stor kjærlighet, jeg er glad for å hatt flere store kjærligheter og noen små og ennå mindre og til og med en som jeg har glemt navnet på...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• tiliti

2

• Prozak

2

• Ulv I Faarikaal

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp!

Men riktig nok kun fornavnet til en ONS jeg hadde i Trondheim i september 1986 etter en fest på Studentersamfundet..... Tjo hei!

(husker vel mer enn nok som det er *ha ha*)

Gjest one night stands no more
Skrevet

Nei jeg husker ikke alle, og ikke ønsker jeg å huske dem heller.

Gjest one night stands no more
Skrevet

DEG misunner jeg i alle fall! Skulle også ønske jeg kun hadde vært med mannen min.. (angrer på noen ONS, som du kanskje skjønner.)

jeg har det på samme måten, skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake og endre den.

Skrevet

Ånei, ikke ødelegg for deg selv ved å angre sånt noe da!! Jeg har også et par ONS som ikke var noe å skryte av og som jeg i og for seg gjerne skulle hatt ugjort.

Men jeg tenker heller slik at den viktigste siden ved at jeg har gjort det, er at jeg VET at det ikke er noe der ute som jeg lurer på om jeg burde ha prøvd før jeg slo meg til ro med mannen i mitt liv. For jeg vet ikke om jeg hadde taklet å være sammen med en mann med fortid samtidig som jeg selv ikke hadde hatt noen andre enn ham.....

Like greit å vite at man ikke går glipp av noe ved å være monogam - istedenfor å lure på om man kanskje gjør det likevel! :-)

Skrevet

Nei, jeg husker ikke alle. Men så har jeg litt dårlig hukommelse... ;-)

Gjest (er jente)
Skrevet

Det er vel greit å gjøre noen feil...Hvis du gjør livet altfor enkelt, blir det kjedelig og du gjør det for lett for deg selv, synes jeg.

Jeg har vært sammen med en del, de fleste blir jeg varm i hjerterøttene av fortsatt, når jeg tenker på, selv om jeg er gift og lever monogamt nå.

Jeg synes det er godt å ha landet, men angrer ikke, selv om jeg er av de som har glemt navnet på en.

Fint for de som er fornøyd med EN stor kjærlighet, jeg er glad for å hatt flere store kjærligheter og noen små og ennå mindre og til og med en som jeg har glemt navnet på...

Her var det snakk om ons i fylla.. ikke noen jeg var glad i eller som var glad i meg.

Gjest (er jente)
Skrevet

Ja, jeg er veldig glad for det! Og mannen min har heller ikke hatt andre enn meg.

Men - du får sette en strek over det du angrer på, og holde fast på den mannen du (evt.) har nå!

Ja.. men det er vanskelig.

Skrevet

Alle husker jo pesoner man har følt kjærlighet til..hvis ikke...

Horer er det nok mange av her inne, dersom man skal følge definisjonen:

hore: I hore f1 [m1] (norr hóra) kvinne som driver hor; gatepike, prostituert .

II hore v1 (norr hóra) drive hor .

hor: hor -et (norr hór) seksuelt forhold mellom en gift person og andre enn ektemaken; seksuelt forhold som vekker forargelse, utukt (be)drive h-

Skrevet

Her var det snakk om ons i fylla.. ikke noen jeg var glad i eller som var glad i meg.

ja, ja, gjort er gjort og spist er spist! Da vet du ihvertfall at dette ikke er noe å trakte etter, og sliupper derfor å lure mer på det! *S*

Skrevet

Alle husker jo pesoner man har følt kjærlighet til..hvis ikke...

Så enten har man sex av ren kjærlighet, eller så er man hore.

For noe forbanna tullball.

Skrevet

Jeg er nok av dem som drar ned gjennomsnittet.

Og jeg husker navnet på begge to :-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

"Mannfolk har i snitt vært til køys med 12 kvinner, og kvinnene har i snitt vært til køys med 6 mannfolk. Her er noe som ikke stemmer. Er det mannfolkene som overdriver, eller kvinnene som skal være litt mer ''dydig'' enn de virkelig er?:-)"

Det er nok heller slik at et færre antall kvinner står for et større antall sexpartnere - de fleste kvinner har hatt sex med få menn, men noen kvinner har hatt sex med veldig mange menn, mens det er jevnere fordeling hos mannfolka. Da blir statistikken forskjøvet.

Gjennomsnittet skulle jo fortsatt bli det samme, da. Eller mener du at de kvinnene som har hatt *veldig* mange partnere ikke har svart på undersøkelsen?

Gjest Trost i Taklampa
Skrevet

Jeg husker ihvertfall fornavnene på dem alle. Holder det, eller burde jeg huske etternavn også?

Skrevet

'Sexpartnere' er et rart begrep hvis det liksom skal omfatte passing-by-in-the-night. En sex_partner_ er da noe helt annet?

Men for å svare på spørsmålet... etpar vil jeg aldri få sjekket skatten på for å si det sånn.

Gidder ikke å lese hele denne tråden - men klikker selvsagt på de jeg "kjenner". Men lang nese igjen, ingen interessate opplysninger;-/

Skrevet

Noen vet jeg ikke hårfargen på, da de ikke tok av seg hijaben, andre vil jeg ikke kjenne igjen siden det var for mørkt osv.

De jeg kan huske navnet på er:

Di

Hvordan så det ut under gardinene? Har de bleier - eller truser? De ser innmari solid påkledd ut synes jeg.

Skrevet

Ikke sjans! Ikke navn og ikke antall. Hvis jeg tenker meg litt om, så greier jeg å huske hvilke land som har vært representert, men det er alt.

Gjest Kvinnussex
Skrevet

Jeg husker navnene på alle jeg har hatt sex med. Det har vært 13 stykker, og jeg er kvinne på 33 år. Nå godt gift på 5 året.

Skrevet

Ja, jeg husket det. Ikke at det er så veldig vanskelig - en - og han befinner seg i dette øyeblikk på kjøkkenet.

For han er det like lett - meg - og vi har vært sammen i femten år.

Gjest lis@bet
Skrevet

Selvfølgelig. Man ligger da ikke rundt med hvem som helst.. Ikke jeg hvertfall. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...