misjonær Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Hei! I går var det jo på med Torsdagsklubben igjen... Synest dere det var bra? Veit ikkje om det er eg som begynner å bli gammel, eller om eg berre er lei den humoren... Det var jo kun drittslenging om alt og alle... Er det bra humor å kun rakke ned på andre?? Det var en befrielse å kunne sappe til team antonsen... Der varieres det iallefall litt! Ha ein humoristisk dag! mvh 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Er ikke noe bedre enn Torsdagsklubben. Synes det er ned rakking på folk der også. Skjønner ikke at folk kaller dette humor. 0 Siter
Gjest Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg synes Torsdagsklubben går _langt_ over streken, og jeg synes _ikke_ det er noe gøy å høre på Otto Jespersen som f.eks. _hater_ Ari Behn (og alle de andre han hater). Ser heller på Millionæren - TvNorge. Gøy å se åssen det ender...hehe 0 Siter
misjonær Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Er ikke noe bedre enn Torsdagsklubben. Synes det er ned rakking på folk der også. Skjønner ikke at folk kaller dette humor. Mat sketsjene til Team Antonsen synest eg tar heilt av... mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Torsdagsklubben er ikke bra, og Thomas Giertsen er en drittslengende narcissist. ...og med det slenger jeg vel strengt tatt dritt selv, men det får stå sin prøve akkurat denne gang. 0 Siter
Gjest Team Antonsen-tilhenger Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Torsdagsklubben har utspilt sin rolle. Nå er det bare forutsigbart og kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.