Gå til innhold

Er jeg prippen som reagerer litt...?

Anbefalte innlegg

Gjest om svigermor
Skrevet

Min svigermor setter jeg pris på fordi hun er en snill person. Men enkelte ting har jeg reagert litt på. Hun er for eksempel ganske glad i å drikke seg full rimelig ofte.

Her er noen få eksempel på ting som har skjedd med min manns mor.

- hun kom full da hun skulle hjelpe oss å flytte for et halvt år siden. Begynte å snakke om erotikk og religion med en kamerat av mannen min som også hjalp oss å flytte

- da jeg fikk et nett med gamle ukeblader fant jeg en skitten truse innhyllet av dopapir i bunnen... usj

- hun har minst 30 sprit flasker som pynt i vitrineskapet sitt og seksjonen

- en gang jeg skulle besøke henne møtte hun meg i døra i genser... og uten truse. Greit nok at hun kom fra dusjen, men tenk å åpne døren når hun stod slik da!

Må bare le litt når jeg leste gjennom det jeg skrev. Men altså, jeg greier å godta henne slik hun er fordi jeg fokuserer på hennes mange positive sider. Men jeg syns det kan bli litt "ugreit" når første barnet vårt kommer og den kommende farmoren er litt smårar?

Er jeg prippen?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kunne også funnet på å åpne døra i genser og truse...

Men jeg hadde ikke under noen omstendighet hatt flere titalls spritflasker som pynt på stua! Ikke fordi jeg er avholds, for det er jeg ikke, men fordi det er stygt!

Disse tingene hadde jeg ikke hengt meg opp i, men hennes noe løse forhold til alkohol er litt verre.

Skrevet

Men jeg hadde ikke under noen omstendighet hatt flere titalls spritflasker som pynt på stua! Ikke fordi jeg er avholds, for det er jeg ikke, men fordi det er stygt!

Disse tingene hadde jeg ikke hengt meg opp i, men hennes noe løse forhold til alkohol er litt verre.

..detvar uten truse...det gjørdu vel ikke..? ;)

Gjest om svigermor
Skrevet

Hun hadde ikke truse på seg...

huff må bare le jeg

Skrevet

Hun hadde ikke truse på seg...

huff må bare le jeg

Nei, hun fant ikke trusa... ;-)

Skrevet

Nei du er ikke prippen!!

Uff, må le litt jeg også!! det er slike innlegg som får en til åp tenke at en tross alt ikke har vært SÅ uheldig med svigermora si!! :-))

Annonse

Gjest ikke prippen
Skrevet

Hvorfor har man en skitten truse i dopapir? Glemt å kaste den?? Usj..

Gjest om svigermor
Skrevet

Nei du er ikke prippen!!

Uff, må le litt jeg også!! det er slike innlegg som får en til åp tenke at en tross alt ikke har vært SÅ uheldig med svigermora si!! :-))

Her er noe til du kan le litt av. Hun satt for et års tid siden og fortalte meg og min mann om en gang hun hadde blitt med en kamerat tilfeldigvis på stripping i utlandet et sted. Der var det en kvinne som hadde åpnet en flaske med ehh underlivet. Det var såå imponerende syntes svigermor. Du skulle sett ansiktet til mannen min da hun sa det. Du kan tro han skammet seg.

Jeg blir bare så sjokkert av henne. Hun kan virke så søt og hyggelig og plutselig si eller gjøre veldig rare ting.

jaja:o)

Skrevet

Hun høres litt, vel, smårar ut, ja. Syns ikke du er prippen, de fleste ville vel reagert på det der.

Hva sier mannen din, da?

Gjest om svigermor
Skrevet

Hun høres litt, vel, smårar ut, ja. Syns ikke du er prippen, de fleste ville vel reagert på det der.

Hva sier mannen din, da?

Han blir flau og litt overrasket iblant han også. Men drikkingen hennes er han vant med så han reagerer ikke så mye på det som jeg gjør. Han har sagt fra til henne flere ganger om at hun burde roe seg med drikkingen, men da blir hun sint, så han sier det ikke mer.

Han ble veldig overrasket da hun møtte meg i døren uten truse. Han ble skikkelig brydd da jeg fortalte det.

huff*ler*

Skrevet

Her er noe til du kan le litt av. Hun satt for et års tid siden og fortalte meg og min mann om en gang hun hadde blitt med en kamerat tilfeldigvis på stripping i utlandet et sted. Der var det en kvinne som hadde åpnet en flaske med ehh underlivet. Det var såå imponerende syntes svigermor. Du skulle sett ansiktet til mannen min da hun sa det. Du kan tro han skammet seg.

Jeg blir bare så sjokkert av henne. Hun kan virke så søt og hyggelig og plutselig si eller gjøre veldig rare ting.

ja unnskyld at jeg ler, men dette var da helt utrolig!!!

det er ikke for ingenting at man sier at de eneste menneskene i hele verden som ikke har sex er ens foreldre og ens barn!! Jeg vil helst unngå å bli belemret med detaljer om sex, stripping etc fra foreldre/svigers, og sikkert også fra barn når de blir kjønnsmodne!!

Skrevet

..detvar uten truse...det gjørdu vel ikke..? ;)

Nei - jeg hadde nok hatt trusa på! Med mindre genseren nådde til knærne da. :o)

Skrevet

Nei, du er ikke prippen. Dette høres til å være ei skikkelig subbe.

Jeg var såpass forutseende at jeg fant meg en kjæreste med mor på kirkegården, jeg. Så slipper man den slags! (Var den stygg?)

Annonse

Skrevet

hehehe, jeg hadde også reagert - men hun er jo fargerik da - det skal hun ha! :-)

vær glad hun er snill, du! *s*

Skrevet

Nei, du er ikke prippen. Dette høres til å være ei skikkelig subbe.

Jeg var såpass forutseende at jeg fant meg en kjæreste med mor på kirkegården, jeg. Så slipper man den slags! (Var den stygg?)

Den var i alle fall ærlig.. ?

Og siden ærlighet er en dyd, var den ikke stygg, men rett og slett dydig.

;)

Skrevet

OJ!

Sånt kan jeg sitte og si når dattern har med seg mannfolk hjem. - Hun bruker å advare dem på forhånd da - for vi sier ting rett ut som de er...

*UPS*

Vil bare være kamerat jeg vettø!

Skrevet

Jeg ser ikke bort ifra at alkoholforbruket og den øvrige oppførselen henger tett sammen...

Skrevet

Den var i alle fall ærlig.. ?

Og siden ærlighet er en dyd, var den ikke stygg, men rett og slett dydig.

;)

Takk. Babette er i det store og hele en usedvanlig dydig pike.

Skrevet

OJ!

Sånt kan jeg sitte og si når dattern har med seg mannfolk hjem. - Hun bruker å advare dem på forhånd da - for vi sier ting rett ut som de er...

*UPS*

Vil bare være kamerat jeg vettø!

Du kan jo duppe hånda i en boks makrell i blod før du håndhilser på svigersønnene! Det gir et kjekt førsteinntrykk.

Skrevet

Du kan jo duppe hånda i en boks makrell i blod før du håndhilser på svigersønnene! Det gir et kjekt førsteinntrykk.

*lol*

ja, og i bare genser og vaffel-lår! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...