Babette Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 *lol* ja, og i bare genser og vaffel-lår! :-) Og det bunnløse antrekket kan du jo begrunne med at du er inspirert av innbyggerne i Andeby ! 0 Siter
dolianer Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Hun gjør dere jo ikke akkurat fortred...men jeg skjønner at du er bekymret for når dere får barn. Det høres jo ut som hun har et alkoholproblem, og jeg ville ikke latt barna mine være alene med henne hvis jeg var deg. Jeg ville også stilt som krav at hun skal være edru når hun kommer på besøk hvis barna er tilstede. Brutalt, men riktig, mener nå jeg. 0 Siter
Gjest Festlig Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg synes hun høres tøff ut ;D 0 Siter
mrxx Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Nei, du er ikke prippen. Dette høres til å være ei skikkelig subbe. Jeg var såpass forutseende at jeg fant meg en kjæreste med mor på kirkegården, jeg. Så slipper man den slags! (Var den stygg?) Hehehe,,,den var bra:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Artig dame dette skjønner jeg:-) Ikke noe rart du reagerer på dette, det er jo tross alt ikke helt vanlig oppførsel da. Hun har nok ett alkoholproblem hvis ikke hadde hun ikke møtt opp full når dere skulle flytte. Jeg vil anta at alkohol inntaket og oppførselen har en viss sammenheng. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 En svigermor utenom det vanlige ;o) Barnet blir vant til hvordan hun er. Men hun bør holde seg edru sammen med barnebarnet. 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Hun hadde ikke truse på seg... huff må bare le jeg Trusa hadde jo du! Pakket inn i dopapir i bunnen av en pose. hehe... 0 Siter
Gjest om svigermor Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Artig dame dette skjønner jeg:-) Ikke noe rart du reagerer på dette, det er jo tross alt ikke helt vanlig oppførsel da. Hun har nok ett alkoholproblem hvis ikke hadde hun ikke møtt opp full når dere skulle flytte. Jeg vil anta at alkohol inntaket og oppførselen har en viss sammenheng. Ja sant det du sier at hun nok har et alkoholproblem. Jeg ble skikkelig skuffa da hun kom full da vi skulle ha hjelp med flyttingen. Jeg bare krysser fingrene for at ting løser seg før første babyen kommer. Tør rett og slett ikke å la henne være barnevakt. Forresten så kan hun oppføre seg ganske rart når hun er edru også innimellom. Jeg fikk vite av min mann at en gang da han var liten spurte han hvordan damer så ut nedentil. Da hadde hun tatt av seg trusa og liksom brettet til side sakene sine der nede og forklart. Jeg syns det hørtes ekkelt ut. Ok å vise seg naken for sitt barn, men å brette ut leppene og greier syns jeg var rart. Er redd hun skal finne på lignende med våre fremtidige barn. (Altså hun er ikke pedo eller noe... men mangler litt stengsler på enkelte felt virker det som) 0 Siter
Gjest om svigermor Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Nei, du er ikke prippen. Dette høres til å være ei skikkelig subbe. Jeg var såpass forutseende at jeg fant meg en kjæreste med mor på kirkegården, jeg. Så slipper man den slags! (Var den stygg?) Ha ha. Ja den var litt stygg;o) Huff nei jeg er jo glad at min svigermor lever, men det er ikke en dans på roser alltid. Hun gjør iblant en del merkelige ting ja... Godt å høre at folk her inne ikke mener jeg er prippen ivertfall. Har vært litt redd for at jeg overreagerer 0 Siter
mrxx Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Ja sant det du sier at hun nok har et alkoholproblem. Jeg ble skikkelig skuffa da hun kom full da vi skulle ha hjelp med flyttingen. Jeg bare krysser fingrene for at ting løser seg før første babyen kommer. Tør rett og slett ikke å la henne være barnevakt. Forresten så kan hun oppføre seg ganske rart når hun er edru også innimellom. Jeg fikk vite av min mann at en gang da han var liten spurte han hvordan damer så ut nedentil. Da hadde hun tatt av seg trusa og liksom brettet til side sakene sine der nede og forklart. Jeg syns det hørtes ekkelt ut. Ok å vise seg naken for sitt barn, men å brette ut leppene og greier syns jeg var rart. Er redd hun skal finne på lignende med våre fremtidige barn. (Altså hun er ikke pedo eller noe... men mangler litt stengsler på enkelte felt virker det som) *lol*....må jo le av henne. Ikke akkurat vanlig å brette frem godsakene på en slik måte. Du kan nok ikke forvente at hun blir noe bedre når det gjelder alkoholen. For det første må hun da be om hjelp og for det andre må hun få denne hjelpen og i tillegg må hun innse at hun har ett problem. Tilsutt må hun klare å gjøre noe med det. Dette er en prosess som tar flere år etter at den har startet og den har ikke startet ennå for hennes vedkommende. Den andre rare oppførselen hun har, har hun hatt hele livet så den vil ikke endres. Med andre ord er det en lang vei å gå og skal dere vente på dette blir der antagelig barnløse:-) Dere må nok finne andre løsninger og mekanismer for å få hindre at hun gjør noe rart mot deres barn. 0 Siter
Babette Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Hehehe,,,den var bra:-) Ja, du kan si at jeg har den perfekte svigermor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.