Gå til innhold

Handleliste for 1500 kr i måneden HELP I NEED SOMEBODY!

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å se på det som et arbeid, og det vil jo heller ikke bli et arbeid i den forstand. Ikke når man er så nært i kontakt med mennesker. Det er jo bare naturlig å få følelser til barna når man har dem hos seg over tid. Pengene vil derfor bare bli et pluss. Kan tenke meg at man ikke blir rik, ja, men det er heller ikke hensikten. Vi er veldige klare på det punktet. Ingen av oss har som mål å bli rike her i livet, men heller leve et fullverdig liv, og det innebærer ikke mer penger enn det man må ha for å klare seg. Ikke at jeg nedvurderer pengenes verdi, for det er så mange som virkelig drar til H... pga økonomiske problemer. Men pengesystemet har vi ingenting til overs for.

"Jeg synes det er vanskelig å se på det som et arbeid, og det vil jo heller ikke bli et arbeid i den forstand. Ikke når man er så nært i kontakt med mennesker. Det er jo bare naturlig å få følelser til barna når man har dem hos seg over tid."

Hei igjen,

Jeg er ikke enig med deg, men det er mange måter å tenke om dette på. For å klargjøre litt hva jeg mener; man kan godt se på noe som et arbeid uten at det går ut over evnen til tilknytning eller empati.

Jeg tror at hvis man ser på dette *også* som et arbeid er man mer villig til å ta imot veiledning, tåler mer avvisning og konflikter, og barna og deres familier kommer ikke i noen takknemlighetsgjeld til dere.

mvh,

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• soleil

7

• tiliti

5

• Vincent

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...