Gå til innhold

ONS - et fyllefenomen?

Gjest anonym angrende synder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har heller ikke hoppet til køys med noen HVER GANG jeg har vært på fylla. Jeg er snart 30, mistet jomfrudommen da jeg var 15, har tilsammen hatt 4 "lange" forhold, flere korte, og altså altfor mange ONS.

Alt i alt har hatt samleie med ca 30 menn (noen av dem ikke av fri vilje). Men INGEN av ONS'ene hadde skjedd hvis jeg IKKE hadde vært full.

Når jeg har latt meg legge ned, har det vært et behov for nærhet, og ikke for sex. Har ingen glede av fyllesex.

Når man har behov for nærhet, sover man med klærne på sammen med en fyr.

Noen ville kanskje kalle det å være luremus, andre ville si det var å dekke sine behov. Og så er det sannsynligvis en heeeelt ny oppevelse for mannen... ;-)

Skrevet

E'kke like kjekke om morran da men jeg er sikkert ikke like lekker jeg heller :o)

Nei, da er det bare å stikke avgårde i første taxi. Dersom man ikke har vært så dum å ta dem med seg hjem. ;-)

Neida, stort sett klarer jeg å "velge" dem før jeg blir altfor full...

Skrevet

Nei, da er det bare å stikke avgårde i første taxi. Dersom man ikke har vært så dum å ta dem med seg hjem. ;-)

Neida, stort sett klarer jeg å "velge" dem før jeg blir altfor full...

Og jeg har kastet dem ut før det skjedde noen ting fordi jeg ombestemte meg :o)

Skrevet

Og jeg har kastet dem ut før det skjedde noen ting fordi jeg ombestemte meg :o)

Hehe, knallbra! *klapper begeistret*

Skrevet

ONS er ofte et uttrykk for sexlyst. Sexlyst kan forekomme selv om man ikke er i et fast forhold.

Nå må vi kvinner slutte å undertrykke sexlysten vår og drikke oss full bare for å ha en unnskyldning for å ha sex.

Vær ærlig - si du er en kvinne med normale drifter, og at du har sex fordi du har lyst.

Eller det er et utrykk for ensomhet, desperasjon, usikkerhet, en trang til validering, selvbekreftelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...