rufsetufsa Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har heller ikke hoppet til køys med noen HVER GANG jeg har vært på fylla. Jeg er snart 30, mistet jomfrudommen da jeg var 15, har tilsammen hatt 4 "lange" forhold, flere korte, og altså altfor mange ONS. Alt i alt har hatt samleie med ca 30 menn (noen av dem ikke av fri vilje). Men INGEN av ONS'ene hadde skjedd hvis jeg IKKE hadde vært full. Når jeg har latt meg legge ned, har det vært et behov for nærhet, og ikke for sex. Har ingen glede av fyllesex. Når man har behov for nærhet, sover man med klærne på sammen med en fyr. Noen ville kanskje kalle det å være luremus, andre ville si det var å dekke sine behov. Og så er det sannsynligvis en heeeelt ny oppevelse for mannen... ;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 E'kke like kjekke om morran da men jeg er sikkert ikke like lekker jeg heller ) Nei, da er det bare å stikke avgårde i første taxi. Dersom man ikke har vært så dum å ta dem med seg hjem. ;-) Neida, stort sett klarer jeg å "velge" dem før jeg blir altfor full... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Nei, da er det bare å stikke avgårde i første taxi. Dersom man ikke har vært så dum å ta dem med seg hjem. ;-) Neida, stort sett klarer jeg å "velge" dem før jeg blir altfor full... Og jeg har kastet dem ut før det skjedde noen ting fordi jeg ombestemte meg ) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Og jeg har kastet dem ut før det skjedde noen ting fordi jeg ombestemte meg ) Hehe, knallbra! *klapper begeistret* 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 ONS er ofte et uttrykk for sexlyst. Sexlyst kan forekomme selv om man ikke er i et fast forhold. Nå må vi kvinner slutte å undertrykke sexlysten vår og drikke oss full bare for å ha en unnskyldning for å ha sex. Vær ærlig - si du er en kvinne med normale drifter, og at du har sex fordi du har lyst. Eller det er et utrykk for ensomhet, desperasjon, usikkerhet, en trang til validering, selvbekreftelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.