thermos Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg fikk ikke sett den episoda klokka 21:45 i dag, siden samboeren ville se en dokumentar av ett eller annet slag... Noen som vet om den kommer i reprise...? Når som helst... Håper noen vet... Hadde lyst å se den. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 I morgen formiddag er det 6 idol-sendinger på tv2 ifølge min litt ustabile tv-guide. Det er sikkert den som er 17.45 som er reprise av dagens siste. 0 Siter
thermos Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 I morgen formiddag er det 6 idol-sendinger på tv2 ifølge min litt ustabile tv-guide. Det er sikkert den som er 17.45 som er reprise av dagens siste. Takk, Åsemor! 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Takk, Åsemor! Men ifølge tv2.no er det bare 3 sendinger, men også der står den siste 17.45... 0 Siter
Gjest webtv Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Du kan jo se den på nettet da, på tv2 sine nettsider. Koster kr. 60,- for full tilgang en hel måned. Det gjør jeg. 0 Siter
thermos Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Du kan jo se den på nettet da, på tv2 sine nettsider. Koster kr. 60,- for full tilgang en hel måned. Det gjør jeg. Åh, nei det hadde jeg aldri betalt 60 kr for! Jeg fikk sett episoden på TV i dag. Helt gratis! =) 0 Siter
Gjest webtv Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Åh, nei det hadde jeg aldri betalt 60 kr for! Jeg fikk sett episoden på TV i dag. Helt gratis! =) Jojo, men jeg har tilgang til alle sendte Idol-programmer + alle Abs.underholdning og God Kveld Norge, torsdagsklubben (gidder ikke se de da men), nyheter, Senkveld, Tommys Popshow, + + + alt annet bra på tv2 Dessverre har de fjernet Lyckliga gatan nå, men de kommer innimellom med andre ønskerepriser. Og best av alt: Kan se det jeg vil NÅR jeg vil ! Så det er ikke så dumt serru 0 Siter
thermos Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Jojo, men jeg har tilgang til alle sendte Idol-programmer + alle Abs.underholdning og God Kveld Norge, torsdagsklubben (gidder ikke se de da men), nyheter, Senkveld, Tommys Popshow, + + + alt annet bra på tv2 Dessverre har de fjernet Lyckliga gatan nå, men de kommer innimellom med andre ønskerepriser. Og best av alt: Kan se det jeg vil NÅR jeg vil ! Så det er ikke så dumt serru Men det er jo kjedelig å se TV på data da... 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 I morgen formiddag er det 6 idol-sendinger på tv2 ifølge min litt ustabile tv-guide. Det er sikkert den som er 17.45 som er reprise av dagens siste. ikke 6 .... da har du dobbeltsyn, for det er bare 3. HVER lørdag går ukas IDOL sendinger i reprise. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 ikke 6 .... da har du dobbeltsyn, for det er bare 3. HVER lørdag går ukas IDOL sendinger i reprise. Jepp. Men se at jeg skrev: "følge min litt ustabile tv-guide." Og at jeg i det neste innlegget skrev at det var feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.