Gå til innhold

E eg patetisk

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Hjelp e det bare meg så ikkje e småbarnsmor herinne nå...

Her sitte eg, ingenting på tv, ingen andre hjemma, bare meg og ølen og så e det bare baby snakk og barnevogner her inne.

Vel nå begynne Kate og Leopold. Ikkje akkurat rette filmen for meg idag. Men, OK.

Skrevet

Snart kommer det vel noen hjem fra byen. -Eller er det slutt på den tiden...? :-)

Kizza1365380506
Skrevet

Snart kommer det vel noen hjem fra byen. -Eller er det slutt på den tiden...? :-)

Hmm. Nå er det tiden for å babysitte svigermor. Så her er jeg helt aleine. Burde nyte det mens eg kan men, det er som de gamle sier. Herlig med tid anleine når en kan velge det sjøl.

Hjeeelllppp ungene vokser fra meg. Gubben får gjørr ka han vil.

:op

Kizza1365380506
Skrevet

Jaja...

Det finnes noen av oss ;)

Kos deg!

Åhh, godt. Nå er vi to...

Skrevet

Hmm. Nå er det tiden for å babysitte svigermor. Så her er jeg helt aleine. Burde nyte det mens eg kan men, det er som de gamle sier. Herlig med tid anleine når en kan velge det sjøl.

Hjeeelllppp ungene vokser fra meg. Gubben får gjørr ka han vil.

Det er verre for de som sitter alene med små barn og IKKE kan gjøre som de vil..?

Patetisk hilsen (og et lite flir) fra

Kizza1365380506
Skrevet

Det er verre for de som sitter alene med små barn og IKKE kan gjøre som de vil..?

Patetisk hilsen (og et lite flir) fra

Been there, done that

Skrevet

Been there, done that

Ja, jeg vet det. Men blir det ikke litt bedre når de blir større? Trøst meg litt her nå... ;-)

Kizza1365380506
Skrevet

Ja, jeg vet det. Men blir det ikke litt bedre når de blir større? Trøst meg litt her nå... ;-)

Hehe, Ja selvfølgelig blir det bedre!!!

Skrevet

Hehe, Ja selvfølgelig blir det bedre!!!

Ah, det var det jeg visste. Alt blir bedre med tida. Snart dukker vel prinsen opp på sin hvite hest. For det hører vel med i historien? :-)

Kizza1365380506
Skrevet

Ah, det var det jeg visste. Alt blir bedre med tida. Snart dukker vel prinsen opp på sin hvite hest. For det hører vel med i historien? :-)

Selvfølgelig i full rustning. Svøper deg opp og tar deg med ut i solnedgangen. Ingen bekymringer, ingen pengeproblemer og sex så mye du vil

Skrevet

Selvfølgelig i full rustning. Svøper deg opp og tar deg med ut i solnedgangen. Ingen bekymringer, ingen pengeproblemer og sex så mye du vil

Det var det jeg skulle skrive, at vi sikkert kom til å vinne i Lotto. Så slapp vi å jobbe, og kunne bare kose oss og ha sex heeeele tiden. Eller hvertfall så lenge det passet meg. ;-)

Kizza1365380506
Skrevet

Det var det jeg skulle skrive, at vi sikkert kom til å vinne i Lotto. Så slapp vi å jobbe, og kunne bare kose oss og ha sex heeeele tiden. Eller hvertfall så lenge det passet meg. ;-)

Akkurat, men jeg er eldre enn deg så jeg står først i køen, bare så du vet det.

Skrevet

Nå gir du deg, jeg er eldst .o)

Skrevet

Hmmmm, trodde liksom du fortalte meg hva jeg hadde i vente. Får ikke alle de tingene når de passerer 30?

Kizza1365380506
Skrevet

Nå gir du deg, jeg er eldst .o)

OK, eg gir meg på det. Tror eg...

Kizza1365380506
Skrevet

Hmmmm, trodde liksom du fortalte meg hva jeg hadde i vente. Får ikke alle de tingene når de passerer 30?

Jo selvfølgelig, trodde du noe annet? Isåfall har jeg misledet deg og det var ikke meningen.

Hmmm, velkommen etter og så ønsker jeg deg velkommen i den eksklusive forening for sexlottoens venner. Du vet lottomillionærer er ikke som etc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...