Gå til innhold

Skummelt ord - kreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trøtt og går til ro. Himmel for en uke dette her har vært. Nå står jeg for mitt livs største valg etter at jeg sa ja til å gifte meg.

Blæh, håper lyset viser seg i helgen...

God natt, sov godt ha en fortsatt god fredagskveld så snakkes vi imorgen eller noe

Klem

Sov godt du også.

klemz

Skrevet

Min mor har ikke mange mnd igjen etter at det ble oppdaget spredning til leveren nå nettopp.

Selv er hun (tilsynelatende) ved ganske godt mot og hennes siste påfunn er at hun skal barbere av seg alt håret! Hun har mistet det meste og det som har kommet ut er både fjonete og pistrete så hun har fått en fiks ide om at hun skal barbere det bort og satser på at det som da kommer ut er tykkere og finere. Jeg lurte på om jeg skulle ta med en polish med det samme så hun ble virkelig blank og fin da! ;o)

Gjest god helg
Skrevet

Min mor har ikke mange mnd igjen etter at det ble oppdaget spredning til leveren nå nettopp.

Selv er hun (tilsynelatende) ved ganske godt mot og hennes siste påfunn er at hun skal barbere av seg alt håret! Hun har mistet det meste og det som har kommet ut er både fjonete og pistrete så hun har fått en fiks ide om at hun skal barbere det bort og satser på at det som da kommer ut er tykkere og finere. Jeg lurte på om jeg skulle ta med en polish med det samme så hun ble virkelig blank og fin da! ;o)

Bruk tid sammen, nå da. Håper du har det fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...