Gå til innhold

Demokrati i arabiske stater

Anbefalte innlegg

Det holder å si det en gang Signe.

Klart jeg skal skjerpe meg. Det er ikke alle dager jeg gidder å gå inn for å gjøre Sør irritert. Nok er nok. Jeg klarte det ikke, og skal selvfølgelig oppføre meg normalt herretter. Men jeg prøvde bare å svare på innlegg sånn som Sør alltid gjør, og det er bra det er noen som reagerer da.

Ha en fin dag :)

Hvem er Sør? Skal vi gi han deng?

Fortsetter under...

Annonse

Hva er det egentlig du vil diskutere?

En del av poenget med artikkelen er nettopp at arabiske stater har blitt hærtatt, okkupert, kolonisert osv.

Fra hukommelsen så tror jeg det var Storbritannia som trakk streken i sanden og bestemte at det skulle være en grense mellom Kuwait og Irak. Lokalbefolkningen hadde lite de skulle ha sagt.

En del av poenget med artikkelen er nettopp at arabiske stater har blitt hærtatt, okkupert, kolonisert osv.

Fra hukommelsen så tror jeg det var Storbritannia som trakk streken i sanden og bestemte at det skulle være en grense mellom Kuwait og Irak. Lokalbefolkningen hadde lite de skulle ha sagt.

Jeg ser ikke sammenhengen i det hele tatt. Hva har dette med demokrati i Kuwait å gjøre? Skal vi gi svenskene skylden for at vi sliter med Kjell Magne Bondevik? Siden de tok fra oss Jemtland og Herjedalen?

Jeg ser ikke sammenhengen i det hele tatt. Hva har dette med demokrati i Kuwait å gjøre? Skal vi gi svenskene skylden for at vi sliter med Kjell Magne Bondevik? Siden de tok fra oss Jemtland og Herjedalen?

Dette synet henger sammen med den generelle nedvurdering av mørkhudede mennesker vi finner hos de naive pk'ere.

Man vurerer dem som ute av stand til å ta vare på seg selv, og legger derfor all skyld på all ulykke over på mennesker med hvit hud.

Det er ganske pussig, men meget utbredt.

Annonse

Dette synet henger sammen med den generelle nedvurdering av mørkhudede mennesker vi finner hos de naive pk'ere.

Man vurerer dem som ute av stand til å ta vare på seg selv, og legger derfor all skyld på all ulykke over på mennesker med hvit hud.

Det er ganske pussig, men meget utbredt.

Jepp, og Sør har gjort det til en ren kunstart. Nå vet han ikke helt hva han skal si i denne tråden, så i stedet for har han startet en "Amerikanere er dumme" tråd.

Det var jo en bombe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...