Gå til innhold

Andre spennende steder?

Anbefalte innlegg

Gjest dolianerkvinne
Skrevet

Jeg er for det meste her på DOL...burde vel utvide repertoiret litt. Noen som har noen allreite nettsteder å anbefale, for oss som er i 40 årene?

Skrevet

www.kvinneguiden.no

www.lysfontenen.no

Ellers er det jo mange forum for spesielle interesser. Mange aviser har diskusjonssider. (hvis det var det du var ute etter?)

Skrevet

Klarer du deg ikke med dol da? Det tar tid å være her inne ;o)

Jeg er inne på et amerikansk forum også men det er for spesielt interesserte. Du får søke litt rundt.

Kanskje vi skulle starte vårt eget "vi over førr forum"

Skrevet

du får vel chatte, da?? masse steder. innimellom alt tullet finner du sikkert et sted du trives

Skrevet

www.kvinneguiden.no

www.lysfontenen.no

Ellers er det jo mange forum for spesielle interesser. Mange aviser har diskusjonssider. (hvis det var det du var ute etter?)

Hei!

Skulle prøve å registrere meg på www.lysfontenen.no men fikk det ikke til.

Har de noen brukerstøtte??

Er du registert der??

Får du noen bekreftelse på mail??

Virket som ei artig side!!!

Skrevet

Hei!

Skulle prøve å registrere meg på www.lysfontenen.no men fikk det ikke til.

Har de noen brukerstøtte??

Er du registert der??

Får du noen bekreftelse på mail??

Virket som ei artig side!!!

Du skal få en mail hvor du må bekrefte registreringen.

Det er mulig å legge inn spm. på webmasterforum der uten å være registrert. Mulig det er en mailadresse der hvor du kan sende mail - du må netsen se etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...