Gå til innhold

Kan jeg få dekket noe av tannbehandlingen?


pirko

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg arbeidsledig, men jobber freelance, og velger å ikke få dagpenger.

Men jeg tjener såpass lite, og tannlegeregningene kommer nok på flere tusen(rotfylling osv) noe som jeg ikke har råd til å betale. Kan jeg få dekket noe av det?.

Henvendte meg til odontologisk på blindern(tannlegeskolen) for noen månder siden(august), men der var det jo booket til over jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei pirko.

Dersom du det er som du sier at du ikke har råd til å gå til tannlege kan du henvende deg til sosialkontoret der du bor.

De vil vurdere din økonomi og gi deg støtte dersom du kvalifiserer til det.

Odontilogiklinikken er et godt alternativ og hvis du søkte i august og fikk beskjed om å få time etter jul så er vel tiden kommet ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pirko.

Dersom du det er som du sier at du ikke har råd til å gå til tannlege kan du henvende deg til sosialkontoret der du bor.

De vil vurdere din økonomi og gi deg støtte dersom du kvalifiserer til det.

Odontilogiklinikken er et godt alternativ og hvis du søkte i august og fikk beskjed om å få time etter jul så er vel tiden kommet ??

Det var ikke så enkelt. Jeg måtte ringe igjen på nyåret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...