Gå til innhold

ONS - årsaker

Anbefalte innlegg

Og når du krangler med gubben og nekter han sex, da er du et ludder.

Og når du har sex med gubben fordi han har gjort noe du har ønsket deg, da er du også et ludder.

Når du har sex for husfredens skyld har du solgt deg selv.

Jeg har sex fordi jeg har lyst på sex, det er en medfødt drift som jeg ikke akter å undertrykke selv om jeg helst vil være singel. Jeg har sex fordi jeg har lyst til det, ikke for husfredens skyld.

Og ja - du sier sikkert at sånn har du det ikke - men jeg tror deg ikke!

Jeg er enig med deg. Se ¨på alle damene som selger seg selv og lever på ektefelle og samboer.

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• tjohei

5

• Prozak

3

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

"Noen som er i forhold vil gjerne opprettholde sånne merkelapper på single kvinner. "

Jeg ser ikke ned på SINGLE kvinner. Det er en sivilstand, og har ingen ting å si for deres moral som di sikkert forstår hvis du tenker deg om. Jeg kjenner naturligvis mange herlige, single kvinner.

"Jeg tror det er fordi de er redd for at gubben skal falle for en annen eller ha sex med en annen. "

Synes dette utsagnet faller på sin egen urimelighet. Skulle jenter i forhold se på alle seingle kvinner som luddere fordi de er redd mannen skal være utro? Blir litt for dumt. Dersom damer er redd mannen skal være utro har nok dette mer med mannen å gjøre, eller en bestemt dames oppførsel. (Dersom hun er pågående for eks.) Jeg tviler på at noen gidder å mistenke en hel sivilstand pga redsel for utroskap.

"Hvis vi single jenter aldri har sex vil jo risikoen for at menn er utro synke dramatisk. Det bunner i redsel rett og slett. "

Her røper du nok et sjarmerende trekk ved din personlighet. Jeg tror ikke alle er like bunn fordervede og billige som deg, som ikke en gang har respekt nok til å holde deg unna gifte menn. Tror nok mange jenter er såpass oppegående at de velger å ha sex med menn uten giftering når de først skal ha seg.

Redsel? Jeg er i alle fall ikke redd. Min mann har aldri vært utro, og han er enda klarere på dette punktet han enn jeg. Hvis du finner en av din alen så kommer dere sikkert til å få det fint sammen. Men du ville aldri hatt sjanse på en mann som min. Du kommer til å gå glipp av det beste mens du har deg med de som er løse på tråden.

Tror du virkelig at single jenter er single fordi de ikke har blitt gift? Du må forstå at man tar ikke hva som helst, heller ikke gifte menn som ofte er like patetiske som de som ikke er gifte

Å herregud...er du igang igjen nå da.

Jeg følger meg ikke angrepet på noen måte - jeg reagerer på den holdningen denne personen gir uttrykk for. Jeg reagerer IKKE på om folk er interessert i ONS eller ikke for egen del. Forstår du? Hvis ikke, så bare glem å svare. Det er rett og slett ikke mulig å finne mindre teskjeer.

"...................."

Hei!

Ditt svar virker såpass overspent at jeg nødig vil "angripe" deg ved å svare på dine urimelige påstander.

Jeg håper du etterhvert blir istand til å føre en saklig og rasjonell debatt.

Vennlig hilsen

Gjest ikke døm andre

At forskjellen mellom menn og kvinner ikke er så store lenger behøver ikke bety at de er gode.

Hvis du hadde lest alle innleggene mine ville du sett at jeg omtaler både antallet og konsekvenser dette kan få. Jeg er enig i at 6 er et overkommelig antall, og dette har jeg også skrevet.

Enig med deg at dette ikke er en bra livsstil. Jeg kunne ikke levd slik. Jeg har ennå til gode å høre dem som føler at dette er lykken. For det om de forsvarer seg her inne på DOL vil det ikke dermed si at de er så lykkelige. Sex i parforhold med en du er glad i vil jeg påstå er mye bedre enn tilfeldig sex. Jeg synes dette er en trist måte å leve ut seksualiteten sin på, men hvis man ikke har en partner og likevel setter pris på sex for sexen skyld har jeg ingenting jeg skulle ha sagt. Folk må få ha sex for nytelsens skyld. Samlivsveildeder Rytter Evensen har uttalt seg om at hun synes det er bekymringsfullt med all denne sexen uten kjærlighet. Jeg er enig, men vet ikke nok om hva andre føler slik at jeg kan fordømme dem. Du kan ha dine meninger, men jeg synes det er krenkende overfor dine medmennesker å stemple dem som horer, prostituerte og billige bare fordi de velger å ha sex uten kjærlighet. Det synes jeg du ikke har noen rett til. Det forteller mer om deg enn om dem.

Gjest ikke døm andre

Jeg "vil" ikke at du skal få penger på ONS. Jeg bare påpeker at det ikke er rare forskjellen mellom hyppige ONS og prostitusjon. Du kunne jo likegodt tjent på det, mener jeg. Hvorfor ikke?

Vel vel, jeg hører hva du skriver om din fremtidige mann, men følelsene er noe vi ofte ikke kan styre. Du skal ikke se bort i fra at du forelsker deg i en mann som verdesetter litt verdighet hos kvinner. Du skal heller ikke se bort i fra at en mann vil få problemer med din fortid. Sjalusi, sinne osv er ofte irrasjonelle følelser som er vanskelige å styre. Du kjenner jo ikke din fremtid. Jeg påpeker bare at du en dag kan komme til å gå skikkelig på trynet.

Hvorfor skulle mannen være sjalu og sint for det om hun har levd ut sin seksualitet? Alternativet er kanskje å forstatt være jomfru på gamlehjemmet. Det virker som om du opphøyer menn fremfor kvinner. Vi kvinner har like mye rett til å leve ut vår seksualitet som en mann. Møter vi en mann kan vi ikke forlange at han skal være jomfru dersom han ikke har funnet en kjæreste tidligere. Du stiller for store krav. Det virker som om du er en undertrykt kvinne og har et undertrykt kvinnesyn. Nesten mannsjåvinist.

Men billig er du ikke, nei du er direkte horete skal jeg si deg. Når man som deg har som mål og nedlegge gifte menn er man ikke bare horete men også ond.

Og hva med de gifte mennene. Er de helt uskyldige de da? Om en gift mann går til sengs med en kvinne er det han som har et problem. Det er han som han en som han må stå til ansvar for.

Annonse

Tror du virkelig at single jenter er single fordi de ikke har blitt gift? Du må forstå at man tar ikke hva som helst, heller ikke gifte menn som ofte er like patetiske som de som ikke er gifte

Hva mener du med at gifte menn er like patetiske som de som er single?

Gjest papirtiger

Hehe... som sagt, det er umulig å ramme meg gjennom å gjøre meg til en "stygg, sur dame på 50." Jeg er godt under 30, og har fått en hel del tilbud opp gjennom årene, men har takket nei på grunn av mine holdninger. er det så vanskelig å forstå?

Du er nok under 30 ja, og du kan godt være populær til folk blir kjent med deg... Personligheten din er direkte frastøtende.

Hva mener du med at gifte menn er like patetiske som de som er single?

Det er mange patetiske menn. og jeg kunne ikke tenke meg å vært gift med noen av dem.

Skulle jeg hatt en mann, måtte det vært en som behandlet meg med respekt, som det gikk an å føre en skikkelig samtale med og som jeg kunne hatt det morsomt sammen med.

Les samlivsforumet her da og se alt det de gifte kvinnene klager på.

Det er mange patetiske menn. og jeg kunne ikke tenke meg å vært gift med noen av dem.

Skulle jeg hatt en mann, måtte det vært en som behandlet meg med respekt, som det gikk an å føre en skikkelig samtale med og som jeg kunne hatt det morsomt sammen med.

Tror du alle som er fornøyd og har det godt i ekteskapet gidder å skrive om det på samlivsforum? ;-)

Tror du alle som er fornøyd og har det godt i ekteskapet gidder å skrive om det på samlivsforum? ;-)

Nei, det tror jeg ikke. Og selvfølgelig vet jeg at mange har et godt ekteskap.

Men jeg vil heller være singel enn å leve i et dårlig ett og etter to forsøk er jeg ganske skeptisk til å prøve flere ganger.

Enig med deg. Jeg er også singel og kravstor når det kommer til menn. Men jeg ser da at folk har det bra i forhold også (utenpå). Alle menn er ikke duster.

Annonse

Mener du virkelig det? Jeg har riktignok heller ikke så godt forhold til mannfolk, men det kan skyldes andre grunner også. Vil ikke gi dem hele skylda. Det finnes da hyggelig menn der ute. Synd man bare ikke faller for dem.

Jeg faller heller ikke for de hyggelige typene og orker ikke å være sammen med en jeg ikke har falt for. Det blir på en måte som jeg prostituerer meg for å være i et forhold.

Heldigvis har jeg kommet så langt at jeg pigger når jeg faller for de kjipe, spennende typene :o)

Jeg faller heller ikke for de hyggelige typene og orker ikke å være sammen med en jeg ikke har falt for. Det blir på en måte som jeg prostituerer meg for å være i et forhold.

Heldigvis har jeg kommet så langt at jeg pigger når jeg faller for de kjipe, spennende typene :o)

At du pigger (altså stikker av)? Da blir det ikke noe forhold i det hele tatt da? Litt trist, men slik har jeg det også.

At du pigger (altså stikker av)? Da blir det ikke noe forhold i det hele tatt da? Litt trist, men slik har jeg det også.

Nei, det blir jo ikke det ;o)

Men jeg orker ikke noen flere forhold til the bad guys heller så da er det mye bedre å være singel og bo sammen med ungene.

Kanskje jeg faller for en kjedelig bankmann en dag :o)

Gjest Ugga Bugga

Jeg har ikke sagt det er billig å ha lyst på sex. Men når du reiser til byen, plukker opp et fremmed menneske og er så desp ar du tar dette mennesket med hjem for å knulle det - DA er du billig.

Jeg respekterer ikke ditt valg. Jeg synes faktisk du er et ludder.

Hahahahahah, jeg ler av deg, det høres ut som om du lever i 1850.

Gjest Ugga Bugga

Jeg er faktisk ikke sikker på at flertallet vil le av hennes oppfatninger. Jeg tror nok ikke liberale Dolere gjenspeiler gjennomsnittet i befolkningen.

Det er et faktum at veldig mange angrer sine mer eller mindre vellykkede ONS senere i livet når de evt. stifter familie.

Mange skjemmes og prøver og forsvare seg med at de som ikke lever slik er pietistiske og gammeldagse. Hva sier vel egentlig det om deres egen fordømmende holdning til annerledes tenkende enn de selv?

Det er et nick i tråden her som kaller seg seg: sex er gøy, en opplagt lett på tråden jente som skjemmes slik at hun ikke engang på et anonymt forum som Dol våger og bruke sitt eget nick. Hva forteller det oss, jo hun vet hun er billig.

Jeg er "billig", jeg har hatt ONS, og angrer ikke på det.

Gjest Ugga Bugga

Hvis du har dette som en livsstil (noe det virker som) vil jeg nok bli mer betenkelig. Får håpe du er ren og ikke har fått så mange kjønnssykdommer eller aborter. At du kan være lykkelig på denne måten har jeg vanskelig for å tro, men du kan gjerne overbevise meg.

Du vet ikke hva som gjør andre mennesker lykkelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...