Gå til innhold

Reparere TV

Anbefalte innlegg

Gjest televimsen
Skrevet

Min TV er god som gull, den er ca. 12 år gammel. Nå har lyden blitt så merkelig, det skurrer og dype basser er en pine å høre på. Har forsøkt innstillinger uten at det nytter.

Vil det lønnes for meg å få dette reparert, eller bør jeg heller kjøpe nytt?

Skrevet

Når tve'n er såpass gammel så spørs det om det lønner seg å undersøke den og å reparere den. Si at det koster 500 å åpne den og undersøke den. Feilen koster 1000 kr å reparere og delene koster 1000 feks. Da er du godt på vei til å kunne betale for en ny tv om du lar det være.

Om du kjenner noen praktiske handymen så kan det hende de finner ut at det er en enkel feil som dårlig kontakt eller lignende og da er det kanskje ikke noe problem å fikse.

Skrevet

Soleil ha rett. Dette apparater har gjort sitt og kan havarere nårtid som helst.

Skrevet

Lever den på Sogn Videregående. Elevene der fikser den for en hundrelapp + eventuelle deler.

Skrevet

Ehe når lyden skurrer o.s.v så er vel ikke t.v gulle god, er den vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...