Gå til innhold

Syk og ut på by`n - hjelper det med en god dram??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå ut en tur i kveld, selv om jeg føler meg nokså slapp og har sår hals. Venninna mi prøver allikevel å lokke meg med at en god shot med vodka eller to vil ta knekken på alt som heter bakterier eller virus og halsen min vil bli helt fin. Har hun delvis rett? Kommer til å holde meg til 2-3 dram og ikke overdrive. Det VET jeg ikke lønner seg uansett!

Skrevet

Ah, høres herlig ut! En hikkas er bare bra. Har blitt brukt i hundrevis av år mot sykdom, og det er ikke uten grunn. Ta en konjakk for meg også!

Skrevet

Ah, høres herlig ut! En hikkas er bare bra. Har blitt brukt i hundrevis av år mot sykdom, og det er ikke uten grunn. Ta en konjakk for meg også!

Og dette er selvsagt bare vrøvel, man blir slett ikke friskere av å gå på byen når man er i miserabel form. Sannsynligheten for at morgendagen bare blir verre er stor.

Det at det skulle hjelpe er bare en unnskyldning.

Skrevet

Nope. Alkohol gjør immunforsvaret ditt dårligere og du blir enda sykere.

Skrevet

Og dette er selvsagt bare vrøvel, man blir slett ikke friskere av å gå på byen når man er i miserabel form. Sannsynligheten for at morgendagen bare blir verre er stor.

Det at det skulle hjelpe er bare en unnskyldning.

Ikek vær så grinete, da. Et par drinker skader ikke :)

Skrevet

Ikek vær så grinete, da. Et par drinker skader ikke :)

Det hjelper ikke heller :-)

Gjest føre var
Skrevet

Da ville jeg heller kost meg hjemme med en varm toddy/dram. Å gå ut på byen i syk tilstand høres ikke fristende. Drikk kokvarm te med masse sukker og sitron, hiv innpå noen gram med c-vitamin, pakk deg inn i varme klær og legg deg og svett under dyna. Da "brenner" du ut svineriet og i morgen er du frisk som en fisk.

Snakker av erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...