Gå til innhold

Kjøpe en billig greker/tyrker

Anbefalte innlegg

Gjest kontra importere dame

Er det noe værre at norske menn importerer seg ei fillipinsk dame, enn at norske kvinner drar til greske land og "kjøper" seg en greker?

Mange burugler som ikke får attraktive norske menn, drar til fattigstrøkene og plukker ut en kjekk og lite pengesterk greker eller neger.

Jeg har hørt om både stygge og alkoholiserte kjerringer på over femti, som fattigslige unge menn der nede slåss om.

Spørsmålet er, er det ene værre enn det andre egentlig?Jeg synes det er like ille, hva med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136522-kj%C3%B8pe-en-billig-grekertyrker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mobilbasemontør

To kompiser var på Jamaica og observerte amerikanske eldre damer i 60-åra med blått hår kjøpe seg unge negerbukker på 20 og kose med på rommet på hotellet. Ladyene satt ugenert rundt poolen om dagen og ble oppvartet av de samme, studerte utvalget og kjente på kvaliteten. Damene diskuterte foregående natts prestasjoner og byttet seg i mellom.

det er like ekkelt. I sommer så jeg ei gammal dame med den parykken som kom med en som var sikekrt 20 år yngre. Vi stod i vinduet på jobb og holdt på å le oss i hjel. Komisk, men tragisk....

Så heldige dere er som har en jobb hvor dere kan stå ved vinduet og le dere i hjel på andres menneskers bekostning. Kan ikke dere gå ut inn imellom så andre kan få le av dere?

Annonse

Gjest Den opprinnelige m&m

det er like ekkelt. I sommer så jeg ei gammal dame med den parykken som kom med en som var sikekrt 20 år yngre. Vi stod i vinduet på jobb og holdt på å le oss i hjel. Komisk, men tragisk....

Hvis begge var happy med dette, hva er tragisk da? Hadde det vært bedre om hun satt ensom hjemme? Så lenge ingen av partene blir utnyttet er det vel greit?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...