Gå til innhold

Javascript...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg lenger ned; "Java funker ikke..". (Ehm, det viste seg at det var javascript som ikke funker men..:)) Takk for svar til dere som svarte:) men jeg får dessverre fortsatt ikke aetat`s side til å funke som den skal... Kan noen vær så snill å hjelpe:)

Skrevet

Nøyaktig hva er det som ikke virker? Beskriv hva du gjør og hva som går galt.

Virker det om du bruker en annen nettleser? Prøv f.eks Opera, den er liten og tar ikke så lang tid å laste ned ( http://www.opera.com )

Skrevet

Nøyaktig hva er det som ikke virker? Beskriv hva du gjør og hva som går galt.

Virker det om du bruker en annen nettleser? Prøv f.eks Opera, den er liten og tar ikke så lang tid å laste ned ( http://www.opera.com )

Takk for svar, den var kjapp:)

Det som skjer er at når jeg inne på aetat`s sider og skal se på "beskrivelsen" av en stilling, så skal det åpne seg et nytt vindu, men det gjør det ikke... Når jeg holder pekeren over en link så vises en hånd, men når jeg klikker på den komme det fram en pil uten at det skjer noe mer. Har opplevd at det har virket som det skal, men det er sjelden. Har også problemer med endel sider der det er rullegardinmenyer, men ikke her på dol.

Hvordan er Opera i forhold til IE? Har aldri prøvd den. Hvor installerer jeg den?

Gjest QuePasta
Skrevet

Det som skjer er at når jeg inne på aetat`s sider og skal se på "beskrivelsen" av en stilling, så skal det åpne seg et nytt vindu, men det gjør det ikke... Når jeg holder pekeren over en link så vises en hånd, men når jeg klikker på den komme det fram en pil uten at det skjer noe mer. Har opplevd at det har virket som det skal, men det er sjelden. Har også problemer med endel sider der det er rullegardinmenyer, men ikke her på dol.

Hvordan er Opera i forhold til IE? Har aldri prøvd den. Hvor installerer jeg den?

Hvis ikke noe annet funker kan du se på stillingene ved å:

1) Høyreklikk på stillingen og velg "åpne i nytt vindu", da får du fram en melding av typen:

javascript:gaaTilVisStilling('02160402000092')

2) Lim inn tallet (som er stillingsid) inn etter likhetstegnet i følgende url:

http://www.aetat.com/soek/control?action=VISDETALJ&IDSTILLING=

Skrevet

Opera har mer funksjonalitet enn IE, men fungerer ellers på omtrent samme måte. Det er bare å laste ned og dobbeltklikke på filen, og bare svare ja på de spørsmålene du får under installasjonen. Den installerer seg selv på riktig sted.

Angående problemet i IE: Har du en popupstopper installert? Evt. Google Bar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...