Gå til innhold

Helt ærlig nå, gutter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere ha tenkt dere en kjæreste som hadde 3-4 unger "i bagasjen"?

(Ser det som utrolig sannsynlig at jeg skal bli værende singel i de 50 åra jeg har igjen...)

Skrevet

Nei jeg kunne ikke tenkt meg det, i allefall ikke før ungene var godt oppe i tenårene.

Gjest Det skjer når man minst venter det
Skrevet

3-4 unger kan bli i meste laget ja.

Svogeren min fant seg ei med 3 unger fra før. Nå er de gift og har fått baby sammen, så nå har de fire.

Lykkelige er de og.

Skrevet

På den annen side kjenner jeg flere med 3-4 unger som har fått partnere etter samlivsbrudd. Men i de tilfellene jeg kjenner til har begge parter barn fra tidligere ekteskap.

Skrevet

Ikke gi opp muriel.

Klart det nok kan være noe mer anstrengt å finne en partner som er klar for å bli ekstra pappa til tre fire barn...men de fins der ute.

Det er mange menn som kanskje ikke har barn selv som synes det er en gave å få muligheten til å glede seg over barna til sin nye.

Og det er mange menn som har barn selv som synes at det ikke er problem med enda flere.

Det er bare å finne en av dem...og det gjør du hvis du ikke gir opp :)

Ei nær meg har tre barn...for en tid siden fikk hun en beiler som synes hun og barna var den største gaven han kunne få...barna var da 4 år og 3år og 3år...tvillingene dessuten ekstra krevende barn.

Stå på :)

Lykke til.

Hilsen...

Skrevet

Jeg vil nesten driste den påstanden at det var omentrentlig flere beilere når jeg var enslig mor enn før når jeg bare var singen. Tror mange menn bare drømmer om å finne en dame som trenger dem...og da blir de kjmepglad for en enslig mor - for hun må da trenge dem?!

Gjest det holder
Skrevet

Det samme gjelder vel forsåvidt motsatt vei.

Jeg er dame og kunne ikke tenkt meg samboskap med en mann som har flere unger under tenåringsstadiet.

(selv om han bare har dem annenhver helg).

Skrevet

Nabodama mi har fire unger og en hel haug med beilere - flotte menn er det også!:-)

Skrevet

Heisann!¨

Ikke gi opp håpet, finner du en man som er glad i deg tar han deg som du er.

Kjærlighet overvinner alt!

Skrevet

Venninna mi med 3 barn er fortsatt (ny)forelsket i sin nye samboer.. Det var ikke noe problem med barn fra før, virker det som.

Da er det værre med undertegnede og menn.. Jeg har mistet troen :-(

Skrevet

Venninna mi med 3 barn er fortsatt (ny)forelsket i sin nye samboer.. Det var ikke noe problem med barn fra før, virker det som.

Da er det værre med undertegnede og menn.. Jeg har mistet troen :-(

Hvorfor har du mistet troen?

Skrevet

Hvis jeg kunne tenke meg unger selv, så hadde det nok ikke vært noe i veien med det. Men siden jeg ikke har lyst på unger selv, så hadde det nok ikke vært aktuellt.

"......................"

Gjest Surrealis
Skrevet

Ja, hvis jenta og ungene er helt fantastiske er vel ikke det noe problem. 3-4 unger er jo ganske mange unger det, og mora må jo forvente at en del gutter blir litt "skremt" med tanken. Fra singelliv til full pakke og vel så det på ett-to-tre kan bli i drøyeste laget for mange. For min del hadde det ikke vært noe problem. Det avhenger som sagt av hvordan mora er. Er hun perfekt, så ER hun perfekt. Ikke noe å si på det.

mvh

Gjest Big Mac
Skrevet

Det blir feil å tenke slik.

Jeg kan lage en liste over hvordan drømmekvinnen skal være, og når du treffer en du liker, så kan du være helt sikker på at hun ikke tilfredsstiller noen av "kravene" fullt ut. Likevel er det bare helt riktig.

Skrevet

Hvorfor har du mistet troen?

Jeg vet ikke - dårlige erfaringer, kanskje. Forsøk på forhold som ikke funka.Tror ikke at jeg kommer til å finne noen..

Skrevet

Selvsagt. Ville ikke du tatt med noen "prinsesser" på kjøpet?

Sørlandsporten
Skrevet

Jo det finnes håp, men da må du satse på gamlinger som er 15-20 år eldre enn deg.De tar alt!Tro meg!

Se deg rundt, det stemmer.Alenemødre med flere barn får bare tak i, enten unge menn med lav iq, eller gamle menn som nesten nærmer seg pensjonsalder.Noen få får tak i kongeemner ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...