Gå til innhold

Helt ærlig nå, gutter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo det finnes håp, men da må du satse på gamlinger som er 15-20 år eldre enn deg.De tar alt!Tro meg!

Se deg rundt, det stemmer.Alenemødre med flere barn får bare tak i, enten unge menn med lav iq, eller gamle menn som nesten nærmer seg pensjonsalder.Noen få får tak i kongeemner ;D

Gi deg da, alenemødre stiller ikke dårligere enn jenter uten barn. Tror ikke menn tar det så alvorlig om man har barn. Er man blitt over 30 så følger det stort sett unger med.

Sørlandsporten
Skrevet

Gi deg da, alenemødre stiller ikke dårligere enn jenter uten barn. Tror ikke menn tar det så alvorlig om man har barn. Er man blitt over 30 så følger det stort sett unger med.

Nei, dette stemmer med 90% av tilfellene, se deg rundt!

En alenemor med 2 unger eller flere har høyst begrensede valgmuligheter, og det tror jeg de fleste er klar over.

Sørlandsporten
Skrevet

Nabodama mi har fire unger og en hel haug med beilere - flotte menn er det også!:-)

Jeg sitere det du skrev:XXXXXNabodama mi har fire unger og en hel haug med beilere - flotte menn er det også!:-) XXXXXX

Wow, så koselig for de ungene!Med mannfolk som kommer og går sikrer hun dem en god og trygg oppvekst!Slike mannfolk som kommer og går, behandler ofte heller ikke andre damers små grinete barn noe bra, de blir mest i veien.

Dessuten, jeg tviler sterkt på at det er flotte menn.Det kommer an på øya som ser(eller er blinde), og huet som tenker(eller ikke tenker i det hele tatt!)...Et tankekors er det også, at det er utrolig hva mannfolk kan innbille desperate kvinner om de vet det er sjanser for å "få seg litt".

Nei, jeg synes ikke noe om en slik livsførsel, om man har barn fra før.Enslige mødre bør først og fremst konsentrere seg om å ta vare på barna når de er småe.Siden kan de dra på mannejakt når barna er større og greier seg selv.

Skrevet

Jeg sitere det du skrev:XXXXXNabodama mi har fire unger og en hel haug med beilere - flotte menn er det også!:-) XXXXXX

Wow, så koselig for de ungene!Med mannfolk som kommer og går sikrer hun dem en god og trygg oppvekst!Slike mannfolk som kommer og går, behandler ofte heller ikke andre damers små grinete barn noe bra, de blir mest i veien.

Dessuten, jeg tviler sterkt på at det er flotte menn.Det kommer an på øya som ser(eller er blinde), og huet som tenker(eller ikke tenker i det hele tatt!)...Et tankekors er det også, at det er utrolig hva mannfolk kan innbille desperate kvinner om de vet det er sjanser for å "få seg litt".

Nei, jeg synes ikke noe om en slik livsførsel, om man har barn fra før.Enslige mødre bør først og fremst konsentrere seg om å ta vare på barna når de er småe.Siden kan de dra på mannejakt når barna er større og greier seg selv.

Er du alenemor selv, eller, siden du har så god greie på hva alenemødre skal/ikke skal gjøre?

Her snakker vi vel ikke akkurat om å knulle i øst og i vest og gi faen i ungene, men heller om behovet for å ha noen å være glad i og som bryr seg om en.

Skrevet

Nei, dette stemmer med 90% av tilfellene, se deg rundt!

En alenemor med 2 unger eller flere har høyst begrensede valgmuligheter, og det tror jeg de fleste er klar over.

Det harikke jeg oppdaget enda jeg har tre og heller ikke blandt venninnene mine som har to.

Gjest blålilla
Skrevet

Om du ikke er ekstrem og satser på arisk hvite,norske menn, så kan du alltids få en utlending.De er ville etter norske damer(med eller uten barn).Ikke er de så nøye på utseendet heller.

Ikke sagt for å være frekk eller rasistisk, men det er sant.Kan være mye bra mannfolk i en utlending da.Og du slipper å gå på evig mannejakt.

Gjest blålilla
Skrevet

Det harikke jeg oppdaget enda jeg har tre og heller ikke blandt venninnene mine som har to.

Det spørs jo hvor høyt du setter listen din, og hva disse mannfolkene er ute etter det!

Skrevet

Men du er singel er du ikke?

Gjest alt er mulig
Skrevet

Har hørt om ei som har 7 barn med 6 fedre, så...

Skrevet

Men du er singel er du ikke?

Jo, det er jeg.

Men hvis jeg ville hatt en mann, hadde det ikke vært noe vanskelig å finne noen hvis jeg hadde tatt noe jeg egentlig ikke vil ha.

Skrevet

Det spørs jo hvor høyt du setter listen din, og hva disse mannfolkene er ute etter det!

Kanskje jeg legger lista litt for høyt :o)

Skrevet

Det kommer jo an på om han også har barn fra før. Har han det er han ferdig med barn og klarer seg, hvis ikke ønsker han gjerne sine egne barn. Ingen ønsker å oppdra andres barn.

Noen menn vil ikke ha barn, og det inkluderer evt barn hun har fra før.

Tror nok du må innse at kvinner med barn har en mindre sjanse for å finne en mann enn kvinner uten barn.

Skrevet

Det kommer jo an på om han også har barn fra før. Har han det er han ferdig med barn og klarer seg, hvis ikke ønsker han gjerne sine egne barn. Ingen ønsker å oppdra andres barn.

Noen menn vil ikke ha barn, og det inkluderer evt barn hun har fra før.

Tror nok du må innse at kvinner med barn har en mindre sjanse for å finne en mann enn kvinner uten barn.

Egentlig er det helt likgyldig, jeg har ikke tenkt å dra inn noen ny mann i huset en gang til.

De to eldste er så store at de klarer seg selv og minstemann hadde jeg aldri blandet borti noen uansett.

Jeg er faktisk så sær at jeg synes at når man har barn under tenårene, burde man ikke vise ungene noen kjæreste.

Jeg er redd for at ungene skal knytte seg til noen som forsvinner. For det gjør de hvis det blir slutt, uansett hva de har lovet.

Skrevet

Har etpar mannlige voksne venner som overhodet ikke kan tenke seg kjærester uten barn. Disse mennene har barn selv og ser på det som nærmest umulig med noe annet hos den andre også.

Ellers har jeg inntrykk av at barnløshet i 30-åra heller hører til sjeldenhetene - og hvem vil vel ha en / ei enstøing som aldri har hatt forpliktelser?

Skrevet

Har etpar mannlige voksne venner som overhodet ikke kan tenke seg kjærester uten barn. Disse mennene har barn selv og ser på det som nærmest umulig med noe annet hos den andre også.

Ellers har jeg inntrykk av at barnløshet i 30-åra heller hører til sjeldenhetene - og hvem vil vel ha en / ei enstøing som aldri har hatt forpliktelser?

"Ellers har jeg inntrykk av at barnløshet i 30-åra heller hører til sjeldenhetene - og hvem vil vel ha en / ei enstøing som aldri har hatt forpliktelser? "

Ingen, sannsynligvis.

*Sukk*

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

"Ellers har jeg inntrykk av at barnløshet i 30-åra heller hører til sjeldenhetene - og hvem vil vel ha en / ei enstøing som aldri har hatt forpliktelser? "

Ingen, sannsynligvis.

*Sukk*

Konklusjonen er altså:

Har man barn, er det vanskelig å få type, for ingen ønsker ei dame som har barn fra før.

Har man ikke barn, er det vanskelig å få type, forn ingen ønsker en einstøing som aldri har hatt forpliktelser.

Skrevet

Konklusjonen er altså:

Har man barn, er det vanskelig å få type, for ingen ønsker ei dame som har barn fra før.

Har man ikke barn, er det vanskelig å få type, forn ingen ønsker en einstøing som aldri har hatt forpliktelser.

Konklusjon: Det er vanskelig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ingen, sannsynligvis.

*Sukk*

Uffda, det var slett ikke meningen å være kategorisk overfor barnløse som søker barnløse (?). _Dere_ kan jo godt være uerfaren i forhold til forpliktelser ;-)

Jeg mente selvsagt forelder-søker-forelder-konstellasjonen. Men ikke dermed sagt at ikke- foreldre ikke finner foreldre - og omvendt -, skjer stadig vekk!

Ta det med ro, du høres kjempesøt ut og jeg er sikker på at det er en / ei å elske for deg også.

Skrevet

Uffda, det var slett ikke meningen å være kategorisk overfor barnløse som søker barnløse (?). _Dere_ kan jo godt være uerfaren i forhold til forpliktelser ;-)

Jeg mente selvsagt forelder-søker-forelder-konstellasjonen. Men ikke dermed sagt at ikke- foreldre ikke finner foreldre - og omvendt -, skjer stadig vekk!

Ta det med ro, du høres kjempesøt ut og jeg er sikker på at det er en / ei å elske for deg også.

:-)

Skrevet

Jøss, så grinete du virker da! Misunnelig?

Jeg har ikke sagt noe om at hun innleder forhold med alle disse beundrerne sine. Og du tar helt feil - flere av disse er praktfulle menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...