Gå til innhold

Hatt en hyggelig valentines dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Det har jeg! ; ) Må innrømme at jeg er litt småfull, og litt skravlesjuk.. men sambis la seg nå..

Har spist en deilig middag, og laga til skikkleig romlemantisk stemning hjemme.. Så sitter vi "barnevakt" for hvalpen til venninna mi. SÅÅÅ nydelig da.. Han har liggi oppå oss hele kvelden..

Drikki masse god vin, irish og drinker.. hatt en super dag! ; ) Kjøpte 10 roser til gutten min + egenkomponert kort.. Håprer resten ahr hatt en fin lørdag!

Ha fortsatt en fin natt...

*Natta*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136568-hatt-en-hyggelig-valentines-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hva gjorde han for deg da?

Han ga meg all sin oppmerksomhet og var kjempesøt.. : ) Og det holder lenge for meg! Er alltid han som gjør ting for meg ellers.. han har vært kjempe"flink" i de siste ukene og gjort alt av husarbeid og matlaging.. Så jeg sa til han at han ikke trengte å gjøre noe, og at jeg skulle gjøre det meste.. Og det fortjente han! ; )

Han får pleie fyllesjuken min i morra.. Som vanlig! ; ) Hehe... (nesten hver helg) Da slafer jeg, og han rydder rotet mitt, henter pizza påpizzasjappa eller lager noe annet dagen-der-på.mat og kjper iste til meg i bøtter og spann.

Gjest Pricilla

Han ga meg all sin oppmerksomhet og var kjempesøt.. : ) Og det holder lenge for meg! Er alltid han som gjør ting for meg ellers.. han har vært kjempe"flink" i de siste ukene og gjort alt av husarbeid og matlaging.. Så jeg sa til han at han ikke trengte å gjøre noe, og at jeg skulle gjøre det meste.. Og det fortjente han! ; )

Han får pleie fyllesjuken min i morra.. Som vanlig! ; ) Hehe... (nesten hver helg) Da slafer jeg, og han rydder rotet mitt, henter pizza påpizzasjappa eller lager noe annet dagen-der-på.mat og kjper iste til meg i bøtter og spann.

Rettelse: Ikke alltid han som gjør alt for meg ellers, men han gjør en del.. Vi gjør ca like mye... Men får aldri nei hvis jeg spør om et glass vann eller noe annet..

Annonse

Gjest Pricilla

Gemini spørsmålet er ikke hva han kan gjøre for henne, det er selvsagt hva hun han gjøre for ham.

Du skal ALDRI spørre hva mannen kan gjøre for deg, men hva du kan gjøre for manen din.

Pricilla har jo vært kjempeflink :-)

Jepp! ; ) hadde han aldri gjort en dritt for meg ville jeg aldri gjort i stand det jeg har gjort i dag... Jeg kan være ganske så kravstor til tider, han kan være litt dumsnill...

Lagde et hjerte av telys på bordet på et fat.. Kjempefjortiss, men søtt.. Og vi kosa oss skikkelig begge to..

Hatt en super st.valentines dag jeg/vi også.

Begynte dagen med å storskure og rydde (blir ikke så ofte storskuring i skoletiden)

Så var det litt ommøblering og det ble så koselig.

Middagen var med levende lys... wok med ekstra salat og rømmedressing...vin til...mine valentines hadde brus i vinglassene.

Så så vi innkjøpt film...Bruce the almighty...mens vi godtet oss potetløv, brus og annet godis.Levende lys i hele stua.

Så en sen dessert...herm.frukt med krem.

La oss sånn etterhvert en etter en.

En toppers valentinesdag...og mine valentines for dagen...mine to flotte sønner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...