Gå til innhold

Tungt hjerte

Gjest 123456789101123

Anbefalte innlegg

Gjest 123456789101123
Skrevet

Det er med et tungt hjerte at jeg må innrømme overfor meg selv at jeg trolig aldri vil finne min kommende kjæreste på byen. Til det er det mye som taler imot.

For det første er jo byen et "kjøttmarked" der den sterkeste overlever. Man vet aldri hvem man finner der. Det kan være en gjeng med venniner som alle har typer og som vil bare ha en pikekveld ute på byen. Det kan være et kjærestepar som er ute og bare koser seg. Mildt sagt så er mulighetene mange. Den som er på søken etter en kjæreste kan egentlig bare glemme å finne sin lykke der. Det skjer selvsagt men det er sjeldent at de forholdene er seriøse over tid.

Man skal ha en god porsjon med selvtillit og et godt selvbilde for å klare seg. De som er sjenerte får problemer med å bli kjent med fremmede mennesker.

Akkurat som det skjedde med meg. Jeg går jevnlig hos psykolog og snakker med han. En del ting har blitt bedre men noen ting må forbedres ytterligere. Dette tar tid. Når jeg for eksempel en sjelden gang på byen får kontakt med jenter så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Selv om det er ganske enkelt men det er liksom ikke en del av personligheten og må innprentes.

Mange av kompisene mine kan snakke med jenter om det meste mens jeg kommer ikke noen vei. Det er så rart å se meg liksom "backe" unna men s de andre har det koselig.

Er det noen som har erfaringer med slikt? Skriv om det.

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvorfor gå på kjøttmarked? Kan du ikke prøve å finne deg ei koselig budeie et helt annet sted? Er det sånn at man MÅ se sånn og sånn ut, må være kledd sånn og sånn, må danse sånn og sånn, for at du skal være interessert eller, ettersom du leter "på byen"? Ja, utseende er viktig, men hvorfor ikke oppsøke andre miljøer der du kan få sjansen til å se jenta i sitt rette element og dermed få et langt bedre inntrykk av hvem hun er og hva hun vil??

Jeg har lest en del innlegg likt som ditt, og regner med det er samme personen som skriver. Hvorfor MÅ du ut på byen og sjekke? Jeg sjekker aldri på byen, og avviser samtlige gutter som prøver seg. I bakken, på tur, på trening derimot, er det langt mer interessant. Hva er viktigst for deg: å være like tøff som kameratene dine (inkl. sjekke på byen), eller å finne ei kjempejente et helt annet sted, som du kan leve et langt og lykkelig liv sammen med?

Skrevet

Har ikke så meget å hjelpe deg med annet enn å si at det er fler steder enn på byen en kan finne sin partner.

Har ikke festet fast på byen på...ehhh...en tretten år...og joda, jeg har hatt noen partnere på de åra.

Så ikke gi opp, men åpne dine øyne for at din fremtidige kan finnes...på Kiwi, på bowlingen ned i gata, i parken rundt hjørnet, i den eller den klubben...osv.osv.osv.

Lykke til.

Hilsen...

Gjest 123456789101123
Skrevet

Hvorfor gå på kjøttmarked? Kan du ikke prøve å finne deg ei koselig budeie et helt annet sted? Er det sånn at man MÅ se sånn og sånn ut, må være kledd sånn og sånn, må danse sånn og sånn, for at du skal være interessert eller, ettersom du leter "på byen"? Ja, utseende er viktig, men hvorfor ikke oppsøke andre miljøer der du kan få sjansen til å se jenta i sitt rette element og dermed få et langt bedre inntrykk av hvem hun er og hva hun vil??

Jeg har lest en del innlegg likt som ditt, og regner med det er samme personen som skriver. Hvorfor MÅ du ut på byen og sjekke? Jeg sjekker aldri på byen, og avviser samtlige gutter som prøver seg. I bakken, på tur, på trening derimot, er det langt mer interessant. Hva er viktigst for deg: å være like tøff som kameratene dine (inkl. sjekke på byen), eller å finne ei kjempejente et helt annet sted, som du kan leve et langt og lykkelig liv sammen med?

You made my day!

Du er helt rikitg, det viktigste er å finne en jente som er seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...