Gå til innhold

Ute og spiste på restaurant..

Anbefalte innlegg

Og biffen jeg fikk var nesten ikke stekt. Så jeg sendte den tilbake. De kom tilbake med samme biffen, ikke mer stekt, tok den tilbake engang til å hard stekte den. Potetene ble selvfølgelig kalde mens denne stekingen foregikk. Og smøret som var oppå stekte de sikkert biffen i. Da jeg klagde etterpå sa de; det er ingen andre som har klaget..

Jeg synes det er ekkelt når de bare steker om igjen. Jeg spiste ikke opp maten, og vil ikke gå tilbake dit. Hva mener du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136577-ute-og-spiste-p%C3%A5-restaurant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvis du har sett de programmene på tv, der de bruker skjult kamera på restaurant-kjøkkener, så hadde du aldri i livet våget å klage på maten....Maten som kommer ut igjen, er enten spyttet eller pisset på:-)

Kokker tar det meget fornærmelig opp å bli kritisert, og hevner seg ved å gjøre slike ting.

Du skulle sett serveringsdama som snøyt seg i kaffen til en kunde, bare fordi han var en fast kunde som ALDRI ga tips...

Eller kokken som sto og røyket på kjøkkenet, og brukte stekepanna som askebeger...

Eller kokken som fikk en tallerken inn igjen fra restauranten, la maten i panna for å steke mer (varme den litt, tror det var at maten var kald det ble klaget på) også SPYTTET han en skikkelig snørrklyse på maten...så sendte han det ut igjen.

Jeg ville nok ikke boikottet en restaurant på bakgrunn av én enkelt hendelse, men hadde vært nøye med å spesifisere hva jeg ønsket neste gang. Selv har jeg alltid fått perfekt stekt biff alle steder jeg har vært, så du har kanskje bare vært litt ekstra uheldig?

Hvis du har sett de programmene på tv, der de bruker skjult kamera på restaurant-kjøkkener, så hadde du aldri i livet våget å klage på maten....Maten som kommer ut igjen, er enten spyttet eller pisset på:-)

Kokker tar det meget fornærmelig opp å bli kritisert, og hevner seg ved å gjøre slike ting.

Du skulle sett serveringsdama som snøyt seg i kaffen til en kunde, bare fordi han var en fast kunde som ALDRI ga tips...

Eller kokken som sto og røyket på kjøkkenet, og brukte stekepanna som askebeger...

Eller kokken som fikk en tallerken inn igjen fra restauranten, la maten i panna for å steke mer (varme den litt, tror det var at maten var kald det ble klaget på) også SPYTTET han en skikkelig snørrklyse på maten...så sendte han det ut igjen.

Jeg slapp unna med et tårn salt på maten på et spisested på Aker Brygge, etter at våre biffer bestilt "rå" kom inn gjennomstekte. hihi.

Det var iallefall et TÅRN salt på grønnsakene etterpå, du kunne se haugen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...