Gå til innhold

Kvinnen og mannens geografi... :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Faktisk så synes jeg ikke den var noe morsom i det hele tatt. En typisk stereotyp om at kvinner er uten verdi etterhvert som de blir eldre. Og ja: jeg har faktisk sans for humor....

Og at menn ikke er annet enn en ståpikk montert på en ubrukelig kropp med et tomt hode på toppen?

Ulv I Faarikaal

Ja det også:-) Like teit stereotyp det! Gubben min er ihvertfall ekstremt langt fra å være en kåt kødd med null andre tanker i hodet!

Enkelte på dette forumet ynder å framstille menn som feite, late, uvaskede, dumme, urimelige duster som bare raper og promper og løper rundt og vifter med pikken.

Annonse

Enkelte på dette forumet ynder å framstille menn som feite, late, uvaskede, dumme, urimelige duster som bare raper og promper og løper rundt og vifter med pikken.

Anse meg for fremtiden som en ridderinne som kommer hoppende til i enhver tråd der menn blir så skammelig omtalt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...