Gå til innhold

Kan et hestetryne bli amerikansk president?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lønner seg alltid å sette likhetstegn mellom lederegenskaper og lengde på ansikt. Særlig når det er noe så bagatellmessig som et amerikansk presidentembete.

Det er godt at noen fremdeles passer på at makten blir rettferdig fordelt.

Ja du har selvsagt helt rett!! Vi får for Guds skyld håpe at amerikanerne kjenner sin besøkelsestid og unngår at en med hestetryne kan bli president! For hva kan ikke skje med oss alle hvis verdens mektigste land skal styres av en med slikt utseende??

Det finnes bare én ting å si: MAKAN!!!

Annonse

*flirer* Nå har vel aldri presidentvervet vært en missekåring (eller mr. kåring). Få av de tidligere presidentene har vært fruktfat, såvidt jeg kan huske...

Det som avgjør hvem som kan bli president er: Rette forbindelser, masse penger og _helst_ en "ulastelig" bakgrunn...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kong Haakon VII så ut som et lang struts, det gjør han enda der han står på 7.juni plassen heter det vel. Ingen skjønte hva han sa i førsten heller. Det går rykter om at Fridtjof Nansen er far til Harald.

Hvordan han var som konge vet jeg ikke. Hvem bryr deg om det når det er slik?

Ulv I Faarikaal

Kong Haakon VII så ut som et lang struts, det gjør han enda der han står på 7.juni plassen heter det vel. Ingen skjønte hva han sa i førsten heller. Det går rykter om at Fridtjof Nansen er far til Harald.

Hvordan han var som konge vet jeg ikke. Hvem bryr deg om det når det er slik?

Det går rykter om at Fridtjof Nansen er far til Olav mener jeg. Det får være grenser for hva døde menn klarer.

Gjest Ugga Bugga

Men at Paal Bang Hansen ikke har fått sparken, han kan jo skremme fanden på flat mark. Godt han er mindre å se. Men så kommer hu lesba i stedet, kan de ikke hoste opp noen normale folk?

Dan Børge Akerø og Vidar Lønn Arnesen skulle vært sparket for lengst. Ikke bare er de schtøgge, men dørgende kjedelige også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...