Gå til innhold

Kan et hestetryne bli amerikansk president?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men at Paal Bang Hansen ikke har fått sparken, han kan jo skremme fanden på flat mark. Godt han er mindre å se. Men så kommer hu lesba i stedet, kan de ikke hoste opp noen normale folk?

Ikke rør Paal Bang Hansen, han har gjort enormt mye for film i Norge. Og Brita Møyseth er råflink, hun også. To gullbarrer i og for NRK.

Ulv I Faarikaal

Ikke rør Paal Bang Hansen, han har gjort enormt mye for film i Norge. Og Brita Møyseth er råflink, hun også. To gullbarrer i og for NRK.

Jeg skal ikke røren. Norsk film er ugh, bortsett fra Olsenbanden, Flåklypa og Ni liv.

Ulv I Faarikaal

Hører ikke dårlig, men er blond. Hva (eller hvem) er Kanuttene?

He-he.

Siden jeg er født i 1957, så fikk jeg gleden av å overvære TVens barndom.

Kanuttene bodde i Kanuttenland så vidt jeg vet. Og storekanutten var Anne-Kath Westly, hun kunne lage lang mat og rund mat med hjelp av et eller annet trylleri. Altså pølser og boller kom drattende ned fra oven. Alf Prøysen var Romeo Klive, en trallende omstreifer. Disses eventyr var alle barns yndling i 1963-65 så vidt jeg husker. Vi fulgte med på leting og når de hjalp ulike barn og voksne med de merkeligste ting.

Det store var når TV gjorde opptak utenfor blokka vår på Lambertseter. Det var store dager.

Enda bedre var da de spilte inn filmen "Støv på hjernen" i gata vår en sommer.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

He-he.

Siden jeg er født i 1957, så fikk jeg gleden av å overvære TVens barndom.

Kanuttene bodde i Kanuttenland så vidt jeg vet. Og storekanutten var Anne-Kath Westly, hun kunne lage lang mat og rund mat med hjelp av et eller annet trylleri. Altså pølser og boller kom drattende ned fra oven. Alf Prøysen var Romeo Klive, en trallende omstreifer. Disses eventyr var alle barns yndling i 1963-65 så vidt jeg husker. Vi fulgte med på leting og når de hjalp ulike barn og voksne med de merkeligste ting.

Det store var når TV gjorde opptak utenfor blokka vår på Lambertseter. Det var store dager.

Enda bedre var da de spilte inn filmen "Støv på hjernen" i gata vår en sommer.

Kjære gamle mann med stokk,

Dette hørtes morsomt ut. Alt var nok mye bedre før. Nå går det bare dritt på TV. Big Brother, Temptation Island osv osv.

Ulv I Faarikaal

Kjære gamle mann med stokk,

Dette hørtes morsomt ut. Alt var nok mye bedre før. Nå går det bare dritt på TV. Big Brother, Temptation Island osv osv.

Pompel og Pilt var litt skumle da.

En dame i barneTV fortalte hvor barn kom fra i 1964, dvs at de kom fra mors mage (ikke noe mer), og fikk den første virkelig store seerstormen mot NRK.

Gjest Ugga Bugga

Pompel og Pilt var litt skumle da.

En dame i barneTV fortalte hvor barn kom fra i 1964, dvs at de kom fra mors mage (ikke noe mer), og fikk den første virkelig store seerstormen mot NRK.

*LOL*

Jeg er for ung til å huske Pompel og Pilt, men har hørt mye om dem. De var visst en revolusjon innen barne-TV.

Ulv I Faarikaal

*LOL*

Jeg er for ung til å huske Pompel og Pilt, men har hørt mye om dem. De var visst en revolusjon innen barne-TV.

De møtte også sterk motstand, folk var meget engasjert og alle ville ha et ord med i laget i alt som gikk på TV. Pompel og Pilt var litt skumle og mange mente barn ville ta skade av det.

Denne halvgale vaktmesteren var et forbilde for alle spiloppmakere jeg kjente:

http://home.powertech.no/shoiem/turidg/lyd/gorgon.wav

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...