Gå til innhold

Thailand, billigtur?

Anbefalte innlegg

Gjest reiselystenjente

Jeg har hørt at det er veldig billig å være i Thailand, men at reisen koster.. Jeg synest der ser ut som et veldig vakkert sted og vil vil gjærne dra der med min kjære til sommeren.

Dersom vi tar en hopp-¨på tur et par dager i forveien, hvor billig kan vi få det ned i dag? (skjønner selføgelig at på denne måten blir det vanskelig å avgjøre reisetidspungt, lokalisjon, hotell osv selv)

Om vi bestiller på forhånd hvor billig kan vi få det ned i?

Vi har nemmelig en annen dyr ting å bruke mesteparten av feriepengene på, men har bestemt oss for en (helst billig) ferietur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136745-thailand-billigtur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest One night in Bangkok

Hei!!

Jeg elsker Thailand og kan absolutt anbefale å reise dit!!!

Jeg vet lite om charterturer dit, men jeg har flydd tur-retur Bangkok for rundt 5000 kr. Sjekk rundt, for ofte har de forskjellige flyselskapene kampanjepriser. Ellers er aeroflot som regel billigst, og mye bedre enn sitt rykte.

Når du først er i Thailand er det billig, enkelt og trygt å reise rundt. Kan på det varmeste anbefale tog.

Overnatting avhenger jo selvsagt på standard, men 50-100 kr natten for to personer er ikke vanskelig å finne.

Mat er også veldig billig, er du virkelig på budsjett-tur, får du fantastisk mat på gaten. Min erfaring er at maten ikke blir bedre når prisen går opp, det er bare restauranten som blir finere. Maten er nesten uten unntak fantastisk!!

Jeg har alltid vært der om sommeren, det er riktignok regntid, men stort sett er det oppholdsvær og en kraftig skur om ettermiddagen. Det at det er en del overskyet gjør jo bare at heten ikke blir så intens når man skal rundt å se på severdighetene. Og det er nok sol til å kose seg på stranden likevel.

Ønsker dere god tur til Thailand i sommer! Er sikker på at dere vil kose dere og elske landet!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136745-thailand-billigtur/#findComment-852418
Del på andre sider

Hei,

Ikke reis til Thailand om sommeren - det er monsoon tid! Som andre sier - det er best å reise mellom november og april.

Du kan sjekke restplasser (www.dinside.no har noen), men jeg tror det billigste nå for tiden er å bestille vanlig rutefly. JEg har sett reiser til 5500 kr annonsert.

Ifjor betalte vi 2600 kr tur/retur for restplasser til Asia.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136745-thailand-billigtur/#findComment-852421
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...