Gjest noddyn Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 God mat og stemningsfull atmosfære.Noen som har forslag ? 0 Siter
Gjest AnyMouse Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Peder okse. Ligger på Gråbrødretorv. God mat og hyggelig stemmning. 0 Siter
damedame Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Tips til café: kjelleren på Roberts. Larsbjørnstræde. Kongens København. 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Peder okse. Ligger på Gråbrødretorv. God mat og hyggelig stemmning. Kan anbefale københavnercafe`n eller sorgenfri. Kjempe koselige og god mat. 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Gertruds kloster. Hvis det er slik det har vært, er det en opplevelse. (Men jeg sa ikke billig...) Sentralt å finne også. Nyt opplevelsen. Helt, helt spesielle omgivelser, bare (!) levende lys. Alle damer må ta en tur på toilettet også oppi tårnet. Maten er selvsagt topp, selv om jeg fremhever dete andre. Veldig romantisk, også. 0 Siter
Vincent Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Et helt utmerket sted og lett å finne ved Rådhusplassen: http://www.muhlhausen.dk 0 Siter
Gjest togram Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Gertruds kloster. Hvis det er slik det har vært, er det en opplevelse. (Men jeg sa ikke billig...) Sentralt å finne også. Nyt opplevelsen. Helt, helt spesielle omgivelser, bare (!) levende lys. Alle damer må ta en tur på toilettet også oppi tårnet. Maten er selvsagt topp, selv om jeg fremhever dete andre. Veldig romantisk, også. Jaaa!!!! Skt. Gertruds. Vi giftet oss i København og hadde middagen vår der! Anbefales. Du finner ikke noe makent! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.