Gå til innhold

Skader katter hverandre???

Anbefalte innlegg

Gjest Er glad i katten min

Har nettop fått en ny katt og har katt fra før.

Fikk den i går,de bare går å freser til hverandre.

Nå måtte vi begge dra på jobb i dag,og de må være alene i 8 timer.

Jeg er så redd for at jeg skal komme hjem til en skadet katt hvis de bynner og krangle.

Den ene er jo bare en kattunge.

Klarer ikke å slappe av er så bekymret. Bruker kattene og skade hverandre når de krangler om teritorie???

Er veldig bekymret for kattungen.

Hvis noen vet blir jeg veldig glad for svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136818-skader-katter-hverandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kattene må få selv bestemme hvem som er sjefen, eneste måte å gjøre dette på er å la det stå til...

De tar ingen skade av det, om da ikke den andre katten din er en SVÆR ROSS som vi kaller det "gatens skrekk"

Det kommer til å ta noen dager/uker... men bare vent, snart ligger de å slikker pelsen og leker med hverandre!

Nå er du vel dratt på jobb, men jeg synes du skal skille dem i begynnelsen, når dere er borte..!

Ja jeg tenkte på det,men det ville bli veldig vannskelig.

Det er den største som kom nå i går, hun har vært borte i fem uker.

Vi hadde fullstendig gitt opp håpet om å få henne hjem igjen, men i går skjedde det et mirakel.

Kattungen har vi fått i mellom tiden så begge tror at dette er dere teritorium.

Vi kunne ikke skille dem for da ville det bli mjauing hele dagen og det er jo ikke bra for naboene.Kattungen blir helt gærn av lukkede dører.

Men tror du de kan komme til å skade hverandre??

Det er jo en litt spesiel situasjon.

Vi hadde fullstendig gitt opp håpet om å få henne hjem igjen, men i går skjedde det et mirakel.

Vi kunne ikke skille dem for da ville det bli mjauing hele dagen og det er jo ikke bra for naboene.Kattungen blir helt gærn av lukkede dører.

En skal aldri si aldri men jeg tror ikke de skader hverandre.

Det kan bli litt jaging men ikke skading utover det, tror jeg.

Har sett endel av katter som ikke tollerere hverandre, og de ender opp med å gjøre litt knurrelyd eller gå runde om hverandre.

Ikke sikkert de blir venner noen gang, men store muligheter for at de kan leve i samme hus.

Lykke til.

Hilsen...

Annonse

Gjest lis@bet

Antakelig sitter de bare og skuler og freser på hverandre, kanskje den ene skyter fram en labb med klør hvis den andre drister seg for nær. Hvis det finnes gjemmesteder der den lille kommer til men ikke den store, benytter sikkert den lille seg av det.

Jeg ville aldri forlatt en helt ny katt hjemme alene i _åtte_ timer allerede etter en dag! Jeg synes faktisk det er uansvarlig. Stakkars katt som sikkert er nervøs over å ha fått et nytt hjem som attpåtil er en annen katts territorium.

Ingen av dem er nervøse,begge er kjempe trygg hjemme.

Den katten som kom i går har jo bodd hos oss i mange år.

Hun har vært borte i fem uker og var overlykkelig for å komme hjem.

Antakelig sitter de bare og skuler og freser på hverandre, kanskje den ene skyter fram en labb med klør hvis den andre drister seg for nær. Hvis det finnes gjemmesteder der den lille kommer til men ikke den store, benytter sikkert den lille seg av det.

Tusen takk!

Du har nokk rett.

Du fikk meg litt roligere.

Men jeg har sendt sambo hjem for skille dem, men det blir ikke før i 11 tiden.

Til da skal det vel gå bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...