Gå til innhold

Hvor mye sminke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest unødvendig
Skrevet

Joda, men det burde jo ikke være nødvnedig med 10 produkter??

Nei, det er mye som ikke er nøvdendig, men som er gøy allikevel..

man kan klare seg fint med bare en påleggssort i kjøleskapet også, og med to gensere å bytte på, og uten bilder på veggene og med en tv-kanal.

Skrevet

Til daglig bruker jeg ansiktskrem, mascara og en lipgloss-sak, skjønt i dag har jeg ingenting. :o) Bruker det samme til fest, føler meg aldeles unaturlig med sminke.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg bruker alltid mascara, det er det eneste jeg er "nødt" til å ha på. Er det kviser eller andre uhumskheter dekker jeg over dem med litt foundation, og farer over med en kvast med solpudder hvis jeg føler meg blek.

Det beste trikset mitt er uansett selvbruningskrem. Blander det med vanlig ansiktskrem og får en fin, jevn farge i ansiktet. Da trenger jeg bare mascara. :-)

laguna1365380434
Skrevet

Bruker full pakke.. Jeg liker ikke "naturlig look". Synes sminket er pent, dvs masse svart kajal, mascara, leppestift&konturstift og foundation.

Mulig jeg er jålete, men jeg kan ikke å måtte gå ut uten å være ferdig sminket.

mil1365380270
Skrevet

Ingen ting til daglig, jeg synes mennesker er penest uten :-)

Til fest:

Foundation av og til, og mascara pluss lipgloss.

Skrevet

Mascara er jeg nødt til å ha, føler meg litt bar og blek ut uten, selv på butikken og på trening.

Har jeg et minutt til overs på morgenen, har jeg også øyenskygge til daglig.

På fest er det omtrent det samme, bare litt mer farge på øyenskyggen + leppestift, og kanskje litt kajal om jeg gidder.

Skrevet

Bruker full pakke.. Jeg liker ikke "naturlig look". Synes sminket er pent, dvs masse svart kajal, mascara, leppestift&konturstift og foundation.

Mulig jeg er jålete, men jeg kan ikke å måtte gå ut uten å være ferdig sminket.

Full pakke her også. Synes jenter som er pent sminket er penest. Det går an å sminke seg så man ser pen og naturlig ut uten å se ut som man har lånt sminka til ei gammel tane!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...