Gå til innhold

Kjeder meg - hjelp

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

28

• Ulv I Faarikaal

6

• mariaflyfly

4

• damedame

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

F eks kan du lære deg noe du får bruk for eller kan tjene penger på.

NKS Bedriftslederskolen gir god allmenkunnskap og standardfag i næringslivet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Pssst! Hun er uføretrygdet! Ikke slenge med leppa før man har smakt på suppa!

Jeg har hørt rykter om at hue og arma hennes virker, og hun kjører bil like godt som Martin.

Skrevet

Jeg har hørt rykter om at hue og arma hennes virker, og hun kjører bil like godt som Martin.

Ja, atte.. Hun kan kjære taxi?

Tok ikke poenget ditt, det suste over huet mitt som en dritetrengt måke i solnedgang.

Skrevet

Pssst! Hun er uføretrygdet! Ikke slenge med leppa før man har smakt på suppa!

Det er mange med div plager, som likevel må gå på jobb hver dag, derfor har jeg lite forståelse for uføretrygdede folk som må ha hjelp til å sysselsette seg sjøl,

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, atte.. Hun kan kjære taxi?

Tok ikke poenget ditt, det suste over huet mitt som en dritetrengt måke i solnedgang.

Ikke annet enn at hun kanskje ikke er det på grunn av at noe mangler i hue eller arma? Utrolig hva man kan gjøre med et par armer og et hode.

:)

Skrevet

Ikke annet enn at hun kanskje ikke er det på grunn av at noe mangler i hue eller arma? Utrolig hva man kan gjøre med et par armer og et hode.

:)

Jooo.. Nja... Jeg kjenner ikke til hele historien, så jeg vet ikke om jeg skal diskutere dette mer.

Men, ja, det er sikkert mange uføretrygdede rundt omkring, som kanskje skulle (for både samfunnets og egen del) vært i jobb.

Gjest dagmamma
Skrevet

Hva med en dagmammajobb? Da kan du ta med ungen ut på trilleturer f.eks.Hvis du er "frisk" nok til det da.:o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jooo.. Nja... Jeg kjenner ikke til hele historien, så jeg vet ikke om jeg skal diskutere dette mer.

Men, ja, det er sikkert mange uføretrygdede rundt omkring, som kanskje skulle (for både samfunnets og egen del) vært i jobb.

Jeg mener også bare generelt. Hun sier hun kjeder seg, og et kurs med NKS er ganske greit. Muligens får hun støtte også?

Skrevet

Jeg mener også bare generelt. Hun sier hun kjeder seg, og et kurs med NKS er ganske greit. Muligens får hun støtte også?

Det skal man sannelig ikke se bort ifra!

Men jeg trodde trygdeetaten var rimelig flinke med å motivere folk til å prøve andre løsninger før uføretrygd? Attføring og sånt? Eller er de ikke så nøye?

Gjest forever young
Skrevet

høres ut som problemet er som følger: Du er for syk til å gjøre noe. Men såpass frisk at du kjeder deg.

Hadde vært fint å være sammen med andre i samme sit., men da oppstår et nytt problem: alle klager, og det er ikke særlig positivt for verken deg eller andre.

Hva med å starte en være-sammen-men-det-er-forbudt-å-snakke-negativt-gruppe??

lykke til :-)

Skrevet

Hva med en dagmammajobb? Da kan du ta med ungen ut på trilleturer f.eks.Hvis du er "frisk" nok til det da.:o)

Å. ikke flere barn. Nå må jeg spare meg til minstemann og barnebarna når de kommer :)

Skrevet

F eks kan du lære deg noe du får bruk for eller kan tjene penger på.

NKS Bedriftslederskolen gir god allmenkunnskap og standardfag i næringslivet.

Da må jeg prøve meg ut i jobb igjen og det maset orker jeg ikke, tror jeg. Da må minstemann være større så han kan se etter seg selv om kvelden.

Skrevet

Du får begynne med slektsgransking....(",)...

Det var en god ide som jeg faktisk har tenkt på. Mora mi sin slekt har slektsboka klar men faren min sin slekt er mer spennende.

Skrevet

De er lagt til favorittene. Takk :o)

Skjønner jo nå at du så etter noe litt mer langvarig enn bare noe å kaste bort en times tid med, men slike sider kommer alltids godt med. :-)

Skrevet

Sett deg på Noah's Ark og ta deg en kaffe. ;o)

Ellers kan du sikkert skrive bok om sirupen i helsevesenet. Ville sikkert holdt deg sysselsatt en god periode framover. ;o)

Skrevet

Paint Shop Pro holder meg aktivisert i timesvis :o)

Hva er det

Skrevet

Bak noe! Jeg skal snart bake ut deigen som står til heving på kjøkkenbenken. Skolebrød/boller/kanelsnurrer, er best når det er hjemmelaget. Billig er det også, og praktisk å ta opp av fryser'n, når det kommer kaffegjester!

Jeg har ikke skikkelig komfyr så jeg får ikke bakt noe særlig men bakte ostekake her om dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...